devlet bahçeli

entry8841 galeri1025 ses5
    2301.
  1. akil adamlardan bazıları için şu yorumu yapmıştır:

    --spoiler--
    Tatar Ramazan herkesi Abdurrahman Çavuş mu sanmaktadır,
    Gencebay sadece dil yarası ile mi durumu kurtaracak,
    Koçyiğit hanımefendi çözümü mü filmi mi anlatacak?
    Başbakan Erdoğan bu 63 karanlık yüz aracılığı ile aklımızla alay mı etmektedir?
    --spoiler--

    akil adamları eleştireyim derken keşke sanatçıları böyle küçümsemeseydi.
    sözlerinin devamında da şunu söyledi:

    --spoiler--
    PKKlılara şehit diyen Mükremin Çıtır milleti ne sanıyor.
    --spoiler--

    bunda kesinlikle çok haklı. yılmaz erdoğan bu grupta olmamalıydı.
    1 ...
  2. 2300.
  3. sempatik bir adam, başarısız bir siyasetçi.
    0 ...
  4. 2299.
  5. bugünlerde rte'yi sinirinden zıplatan başbuğdur.*
    1 ...
  6. 2298.
  7. bazıları gibi gürcü, rum değil; türk'tür, türkmen beyi'dir.
    4 ...
  8. 2297.
  9. grup toplantısında konuşurken kendi partisinin milletvekilleri gülerken görülmüştür.

    bu ne terbiyesizlik yahu.
    2 ...
  10. 2296.
  11. hem geç başladı direnmeye hem de süreci çok kötü yönlendiriyor.

    bu dönemde atılgan, birikimli ve korkusuz bir türkçü'ye ihtiyacı var mhp'nin.

    cemaatlerden oy dilenmiş, şantajlardan ürken siyasi geçmişi yüzünden çekingen birine değil.
    0 ...
  12. 2295.
  13. burnunun dibindeki mikrofonu tokatlayarak ne kadar ileri görüşlü olduğunu göstermiştir.
    2 ...
  14. 2294.
  15. Bahçeli yerine başka genç ve bu süreçte neye karşı, nasıl cevap vermesi gerektiğini bilen biri geçmeli. Kötü bir adam değil ama bu dönemde iyi ve doğru zamanda, doğru hareketleri yapabilecek liderler lazım.
    0 ...
  16. 2293.
  17. akepe sayesinde oylarını kesin arttıracak gibi görünen kişi.
    1 ...
  18. 2292.
  19. çözüm sürecinde başından beri ne dediyse hala arkasında. Şu son 1 aylık dönemde bence güvenilirliği arttı gibi duruyor. Hangi söyledikleri yalan veya yanlış? Ben ne düşünüyorsam bu adamda aynılarını dile getiriyor. Biz tarihimizdeki şanlı zaferleri düşmanla anlaşarak değil içimizdeki milli bilinç ve milli ruhla kazandık. haa bide ülkücü olmak kötü bir şeyde değildir. O ülkü içimizdeki vatan sevgisidir. Milliyetçiliğimizde türk olduğumuzdandır. Belli ki başbakan içimizdeki o ruhu bitirmeye çalışıyor ama yemezler.
    2 ...
  20. 2291.
  21. Son yaptığı konuşmada nokta atışı yapmıştır, büyüksün başkan.
    2 ...
  22. 2290.
  23. Düşündüklerinin kalitesi oranında hitap edemediği için sürekli dalga konusu oluyor veya ciddiye alınmıyor.

    Bugün bir konuşmasını dinledim,neyi kastetmek istediğini,neyi anlatmak istediğini anlıyorum,fakat bunu öyle kötü bir mahalle ağzıyla dile getiriyor ki,insanda ister istemez 'yav nasıl konuşma bu böyle' diye bir algı yaratıyor.

    Başbakan da bunu bildiği için sürekli Devlet Bahçelinin düşüncesi üzerinden değil konuşma tarzı ve verdiği yüzeysel örnekler üzerinden eleştiriyor.Bu yaştan sonra bu değişmez zaten.
    3 ...
  24. 2289.
  25. vur de vuralım, öl de ölelim diyen gençlere o günler de gelecek demiş siyasetçidir.

    o günler zaten vardı. eline ne geçti ?
    2 ...
  26. 2288.
  27. terbiyeli, edepli, yerinde çıkışlarıyla ismine yakışır bir duruş sergileyen klasik araç tutkunu efendi, erdelimli bulduğum devlet adamı, politikacı
    3 ...
  28. 2287.
  29. oyuncagi elinden alinmis cocuk gibi.. oda biliyorki teror sorunu bitse soyleyecek sozu kalmayacak

    Bu zati muhterem vede partisi hangi projeyle karsimiza cikiyor,yok olan sadece terorden prim yapmak

    Bu vatani gercekten sevenler sizseniz 2001 krizinde ulkeyi hangi menfaat ugruna peskes cektiniz, goz yumdunuz bumu sizin vatanseverliginiz

    Tanim: agzi olupta konusan ama bos konusan adam

    Not: 11 aylik us bolgesi tecrubemle kendisine teror sorunu hakkinda bilgi paylasimi yapabilirim, kendisi bilmez oralari, atip tutmakla olmuyor zaar.
    1 ...
  30. 2286.
  31. 2285.
  32. son zamanlarda hafiften tarz değişikliğine gitmiştir. biraz daha sert gördüm kendisini. yoksa 1 ay önce vur de vuralım öl de ölelim olaylarına girecek adam değildi. ülkücü gençleri oy kaybetmek pahasına yıllarca sokaktan uzak tuttuğu herkesin bildiği bir olgu. şimdi üslup değiştirdiyse bunda bir iş var... ama şu da var ki akp artık gerçekten fazla oldu. adamlar oturmuş apoyu sempatik göstermeye çalışıyor bize... çözüme bişey diyen yok da e yuh yani böyle onurumuzu ayaklar altına alacaksak çözüm mözüm kalsın!
    5 ...
  33. 2284.
  34. Dürüst ve düz adamdır. Ancak parti liderliği yapacak karizması ve hitabeti yok. ama Dürüst bir manav olabilirdi.
    4 ...
  35. 2283.
  36. herhangi bir gün knuşma yaparken "booooom!" diye patlayacak diye düşünüyorum.

    ya çok keskin bir sirkedir kendisi yada çok iyi kızgın numarası yapıyor.
    4 ...
  37. 2282.
  38. hâlâ mhp'nin başında olması akp için sevindiricidir.

    zira bu kafalarla 50 yıl dahi kalsa mhp %15'i geçemez.
    5 ...
  39. 2281.
  40. şu mhpnin başından bir gitse oyları patlama yapacak insan.
    4 ...
  41. 2280.
  42. Dün beyaz dediğine bugün siyah diyen, u dönüşlerinin partisi akp sempatizanları tarafından eleştirilen, özü sözü bir adamdır.
    Azıcık objektif olabilseydiniz bugün utancınızdan konuşamazdınız bile.
    edit: imla
    8 ...
  43. 2279.
  44. sayısalcı "devlet" adamı matematikte çığırlar açan eski hoca yeni öğrenci. siyasette öğreneceği daha çok şey var anlamında...
    0 ...
  45. 2278.
  46. beğenirsin beğenmezsin, herkesin hoş görünmek adına dansözlük yaptığı ülkede sözünün ardında duran adam.

    ne yapsaydı yani? bu adam kıyasıya eleştiriliyor?

    numan kurtulmuş'a bakın önce.
    11 ...
  47. 2277.
  48. ne yumruktan, ne kılıçtan iz kalır,
    insan ölür, arkasından söz kalır.
    söyle doğru , güzel, öz sandığını;
    söyle bildiğini, inandığını.
    söyle: inananlar gelsin izinden,
    canına mal olsa da dönme sözünden.

    (bkz: kutadgu bilig)
    9 ...
© 2026 uludağ sözlük