--spoiler--
''Önümüzdeki 365 günlük zaman diliminin, milli bütünlüğümüzün korunarak daha da sağlama alındığı, teslimiyetin def edildiği, demokrasimizin daha da güçlendirildiği, bölgemizde kan ve göz yaşının değil huzur, barış ve kardeşliğin hakim olduğu bir döneme tekabül etmesini içtenlikle temenni ediyorum.''
çevresinde uluyan insanları derhal ocak dışına yollayan, düşmesi, kelimeleri yuvarlaması ve ilginç çıkışlarıyla bilinen milliyetçi hareket partisi lideridir. recep gibi bir o tarafa bir bu tarafa kıvıran değil net adamdır.
laf ebesi, lakap takan, karşısındakini bozduğunu sanan lider şeysi. vakti zamanında iktidardakini duruşunu da gördük. korkak bir hükümet üyesinden başka bir şey değil. önüne gelen her belgeyi imzaladı. millet olarak onun zamanındaki ekonomiyi de gördük.
yıllardır başbakana haykırmaktan başka ne icraatı var. bu ülkeye ne verebildi.
adnan Menderes'e darbe yapan Alparslan Türkeş gibi o da amerikanın yetiştirdiği ajan.
allahın adını verdim şu partinin önünü bi aç be dayı dediğim hareketsiz beyamca.
hele en hararetli mvzularda o kağıdı eline alıp mıy mıy konuşması yok mu?
kağıda yazılı olanı okumaksa liderlik okumayı söken her ilkmektep bebesinin yapabileceği iştir hatta cumhuriyet bayramında on kasımda bazı bebeler var insanı hislendiriyolar valla.
arkadaş memleketin anası sikiliyor hala piyasaya çıkmıyor. elindeki kağıttan bi'şeyler okuyor. okuduğu metin de sokaktaki dayının,teyzenin anlayacağı dilden değil. insan bi'ekranlara çıkıp çatır çatır konuşur. icraat gösterir. hayır kendi bilgi birikimine mi güveni yoktur nedir anlamadım.
benzetme yapmaması gereken şahıs. yapacaksa da çalışsın biraz, gelişim şart.
bunları bütün deterjanlarla dolu suya koyacaksın diye devam eden cümleye sahiptir.*
"hortum" lafı espri konusu olmuştu zamanında... ama ne kadar da doğruymuş... zamanın ötesinden nasıl da bu günleri görmüş... bilgeliğini bir kez daha göstermiştir.