Türk insanı bu adamın kıymetini bilmiyor. bu ülkede en dürüst siyaseti yapan, gereksiz polemiklere girmeyen, yolsuzluk yapmayan, ortamı germeyen her daim seçmenlerini sükunete davet eden kişi kendisidir. pkklılar doğuda özerklik ilan ettiklerinde bile tabanına sakin olmalarını söyledi, ortalığın karışmasını isteyenlere inat sükunet çağrısı yaptı. gezi olaylarında olayların içine girmeyerek mhp'nin oylarını korudu, hatta son dönemlerde muhafazakar kesimden kendine yoğun bir dönüş olduğunu görüyorum. eğer gezi olaylarında taraf olsaydı, başbakan bunu müthiş bir seçim silahına dönüştürüp yüzde 10'un altına atabilirdi kendisini. ama tarafsız kalarak oylarını korudu. o günlerde çok tepki aldı diğer muhalif kesimlerden, o zamanlar çok eleştirildi ama bunlar hep tuzaktı ve tuzağı gördü. helal olsun yaptığı siyaset takdire şayan. 2011 seçimlerinde ilk defa oy kullanmıştım ve ak parti'ye vermiştim. ama Allah nasip ederde yaşarsak bu seçimlerde ve genel seçimde partisine oyumu vermeyi düşünüyorum.
--spoiler--
Başbakan Erdoğan, suç ve suçluyu koruyan, kanunsuzlukları özendiren, kanuna karşı gelenleri azmettiren, soygunu saklayan, haksızlığı savunan, hukuksuzluğu aklamaya çalışan tavrıyla siyasetin yüz karası olmayı fazlasıyla hak etmiştir
--spoiler--
ses kayıtları ile ilgili en hakkaniyetli yorumu yapmıştır. kayıtlar montaj ise bunu kanıtla eğer gerçek ise derhal istifa et. kısa ve net bir yorum.
bu adam aslında çok iyi devlet adamı ama başbakanlık nasıl olur buna bilemiyorum. bu tür olaylarda taraf tutmadan en iyi tutumu sergileyerek takdir topluyor helal olsun. yakın zamanda gezi olaylarında da hep en mantıklı yorumları bu yapardı. ama söz konusu başbakanlık olunca insanın aklında yine soru işareti kalıyor yani yalan değil.
8 tane gemicik sahibi bir oğula sahip değildir hamdolsun! ya da kaçak villaya havuz isterim de havuz isterim diye ağlayan bir kız evlada! bunlar hep sorun vallaha!!!
püskevit konusunda yeteri kadar anlaşılamamıştır. orada bir çocuğun nefsini düşünüyor. bunu düşünebiliyor. bir yönetici bir başbakan olabilecek kalibiyetlere belki sahip değildir ama adam fakir çocuğun nefsini düşünüyor. böyle enteresan çıkışları da zaman zaman yapıyor. diğerlerinden farklı olduğu kesin.
ebu cehil zürriyetlerince alçakça sözlerle muhattap edilmiştir.1400 sene önce ebu cehil soysuzu peygamber efendimize alçakça ''soyu kesik'' imasında bulunmuştu.Sonra Rab ''kevser'' suresini indirdi ve dedi ki: ''Asıl zürriyetsiz olan, sana buğuz edenin kendisidir.'' 1400 sene sonra görüyoruz ki şerefini deve heybesinde taşıyanlar ebu cehil'in takipçisi olmuş.
Tespitleri oldukça yerinde olan, siyasi parti genel başkanıdır. Benim gördüğüm kadarıyla senkron problemi vardır çoğunlukla konuşmalarında ve giderilirse daha çok insanın dediklerini anlayabileceğini düşünüyorum. Hali hazırda bulunduğu partide değilde yeni bir oluşumda tanımış olsaydık kendisini, tespitleri ve vicdani yönden duyarlılığı ile çok puan kazacağını tahmin ediyorum.
ülkücüleri sokaktan çekerek gerçekten ülkeye büyük hizmet etti bu adam. yüzde 50'yi zor tutuyoruz diyip milleti gaza getirerek eskişehir'de genç bir kardeşimizin döve döve öldürülmesine sebep olan dertli büyüklerimiz daha iyi bilirler tabi ama yine de sokakta saçma sapan çatışmalara, vuruşmalara ülkücüler karışmadığı için bahçeli iyi etti diyebiliriz. bir de üç çocuk yapaymış süper olurmuş ama olmamış.