bazı algı oyunlarıyla her şeye hayır diyormuş hiçbir şeyi kabul etmiyormuş gibi gösterilmeye çalışılan mhp genel başkanı şahıs. nedense herkes işin gırgırında capsler falan havada uçuşuyor ama kimse bu adamın koalisyon için akp'ye sunduğu 4 şartı ve bu 4 şartı akp'nin neden kabul etmediğini konuşmuyor. acaba akp o 4 şartı niye kabul etmedi birdenbire koalisyon kurulamamasının sorumluluğu bahçelinin üzerine kaldı? rica ediyorum lütfen biraz beyninizi kullanın.
böyle şeyler duyuyoruz okuyoruz.
kardeşim ülkücü hareket ya napıcan başındaki adamı. milliyetçi değil misin sen? nasıl milliyetçisin sen?
atatürk kurdu lan. cumhuriyet oğlum. son kale. bakma kılışdar o kadar şey adam değil oy verilir yani.
ya imfden borç alıyoduk. şimdi borç veriyoruz ya.
abi adamlar barış güvercini niye destek olmuyorsun. sen savaş istiyosun kesin.
bu okuduklarınızı gördüğünüzde veya duyduğunuzda olay mahalini terk edin.
bunun arkasından ülkede çok bor var da çıkarttırmıyolar, japonlar halici temizleriz ama altınlar bizim demişler, kola komple böcekten yapılıyomuş bak, abi ferdi tayfurun esrar içmek için yetkisi varmış devlet vermiş gibi sınırsız uzayabilecek muhabbetler başlar. sarmayın. kaçın.
Delikanlı bir adam..Sinan oğan iyi adam ama reisin partiden uzaklaştırması abd ile zamanın Hüsamettin Özkan ı gibi farklı dizaynlar içine girdiği düşünüldüğü ve hüsamettin özkan ve tayyip gibi proje adamı olarak kullanılabileceği duyumu nedeniyle oluştu.
seçmenin yaklaşık % 60'ının sağ kanada yakın olduğu bir ülkede, yıllardır partinin başında olmakla birlikte, bırak iktidar olmayı % 20 oy oranına bile ulaşamamış bir şekilde, sanki bülbülsevenler derneği başkanı gibi o koltukta oturmaya devam eden zattır.
yarınki seçimden sonra da, ki milletvekili sayısında muhtemelen hdp'nin bile arkasında kalarak, meclisteki sonuncu parti konumuna gelecektir, buna rağmen istifa etmeyecek ve hayır, hayır bin kere hayır demeye devam edecektir.
mhp seçmeni ne zaman "ya arkadaş biz bu zatla ne yapıyoruz?" diyecek bunu da merak ediyorum. ha klasik mhpli gerçi, siyaset önemli değil bizim davamız önemli, o da önderimiz filan diyor onlara öğretildiği şekilde. ama artık ülke kan gölü olmuş, ekonomi dipte, yolsuzluklar diz boyu, hukuk sistemi desen göçmüş, sen ne davasından bahsediyorsun arkadaş demezler mi insana?
siyasete soyunan insanların tek davası, memleket davası olmalıdır, memleketin sorunlarını çözmek olmalıdır, bunu da hiçbir şey yapmadan firavun gibi koltuğa yapışanlar değil, nitelikli, iyi yetişmiş dinamik gençler çözer ancak...
su anki konusmasinda halen secim sonrasi koalisyon yapmayacagini soyleyen ve tek basina hukumet kurabilecegini zanneden zat.
hadi imkansiz bir sey oldu da hukumet kurdu diyelim, hangi kadroyla hukumet kuracak ve hangi kadroyla ulkeyi yonetecek. hayal kurmak guzel sey nitekim.
Bu adam ülkeyi yönetemez beyler saçmalamayın, bildiğin koalisyon kurulmadı diye trip atıyor. Gerçi kurulmamasını da kendisi istedi. Böyle bir politika yürütüyor. Ülkenin başına gelse her hangi bir başkanın davetine hayır gelmeyin mi diyecek ?
Üzgünüm beyler eleştirmek lazım bunu, devlet bahçeli gerçekten bu tutumunu bırakmalı. Bunu yalvararak söylemiyoruz ama ülkenin zor bir anında elini ayağını çekmek .. Ne bileyim meydanlarda milliyetçi ülkeyi sahiplenen biri gibi duruyordu ? Ülkeyi yönetemeyeceğini ilk günden ilan etti.
Devlet Bahçeli her şeye hayır diyerek büyük risk alıyor bana göre, bugünde trt mikrofonunu veto ediyor. Yani bildiğiniz trip atıyor. Bir süre naz yapacak kaçan kovalanır hesabı daha sonra kovalayacak ama bu sefer kaçan kaçmış olacak.
Bu adam herkese hayır dedi dedi, şimdi bir daha bunla kimse konuşmak istemez. Mecliste konuşma yapsa ona bile katılmazlar. Zaten mhp iyice elden ayaktan düşmeye başladı. Az gündeme geliyor devlet bahçeli yüzünden
Her şeye hayır diyen insanla bir süre sonra kimse konuşmaz. siyaset konuşma yeridir susma yeri değil ya da kendi kendini idare eden bir mekanizma değildir. devlet bahçelide bu suskunluklarının cevabını sandıkta yaşadığı oy kaybıyla alacak
Bizler iyi niyetten hayır diyemeyiz ama devlet bahçeli maşallah 1000 kişi gelse hepsine tek tak hayır diyecek güçte. Hani sorumluluk vatan millet aşkın nerede ?
milliyetçi haraketin önünü kesmek onu ümmetçi arapçı amerikancı üçgende tutmak için başına geçirilmiş amcadır... gitmiyor lan adam ! rahat bırak şu partinin yakasını git artık ! nerede parlayan mhp li vekil varsa anında ihraç ediyor partiden... mhp koltuğuna çöreklenmiş resmen...