Lider değişsin diyenlerin isteğini bilerek çarpıtıyor parti yönetimi ve parti yönetimindeki klikin sevenleri. Kimse seçim sürecinde yanlış tutum alındı demiyor, kimse Devlet Beğ'in kişiliğine laf, söz etmiyor. Devlet Beğ dürüst, ahlaklı, tutarlı ve düzgün bir insan. Fakat görünen köy de kılavuz istemez, Devlet Beğ ile girilecek herhangi bir seçim baraj altı kalmak demektir. Hele hele seçim sürecine girilen son virajda yaptığı her çıkış feci bir hataydı. (Beşinci parti muhabbeti, üçüncü seçim ihtimaldir çıkışı, beşinci parti için bizden de kopma olabilir sözü ve hala neye hayır denildiğinin izah edilmesi)
Kaldı ki artık Devlet Beg'in ideolojik olmayan seçmenle barışması, oy kazanması imkansız. ideolojik oy verenlerin bir kısmını da bu tutumla küstürmüş durumda. MHP'nin hareketlenmesi ve düştüğü hezimetten kurtulması için değişim şart. Ha şimdiden muhtemel adayları bayağı bir şekilde karalamak da yakışmıyor.. (Gerçi Ortadoğu Gazetesi'ndeki tetikçilere öykünmelerinizi anlıyorum.) Partideki klik ve kliğe biat edenler savunsun bakalım nereye kadar. Parti baraj altı kaldığında Balgat'a ancak çay içmeye gidilir. Bu partiyi ve hareketi bizler en az sizin kadar seviyoruz efendiler, bunu unutmayın.
milliyetçi hareket partisinin iyiliginden once ülkenin iyiliği için görevini devretmelidir. onlarca seçimi kaybedip eften puften şeyleri başarı olarak kabul etmesi, parti içinde özeleştiride bulunanları partiden uzaklastirmasiyla milliyetçi hareketin ağır hasarlar almasına yol açmıştır.
siyasi olarak yaptıklarını beğenmesem de ,mhp tabanı eğitime yöneltmesi barbarlıktan uzak tutmaya çalışması gözümüzden kaçmamalı.
emin olun bu adam sayesinde millet sokaklara dökülmedi.
mhp'nin başından asla gitmeyecektir. gitmemesi için her zaman yardımına koştuğu akp den bu sefer kendi destek görecektir. akp nin oy kaybetmemesi için mhp'nin başında devlet bahçelinin kalması şart zira...
--spoiler--
Şimdi tekrar söylüyorum; serçe kuşu dağdan kalksa ne yazar, tavşan dağa küsse, karınca file diklense ne kazanır! Her şeyi görüp yaşayacağız.
--spoiler--
lan parti başkanı mı. la fontain mi bu adam. makaracılığın bu kadarına pes amk
Insanlar hele de topluma bir şekilde önderlik etmek üzere yola çıkmış insanlar öldüklerinde yaptıkları ile hatırlanıyor.
Umuyorum Insan olarak sayın Bahçeli turk siyasi hayatının en kritik dönemeclerinden birinde aldığı tarihi rol nedeniyle kendi vicdanında huzur içinde olebilir.
En önemli muhasebe insanın kendi vicdanında yaşadığı muhasebe. Eğer inanıyorsa sonrasında inandığı Tanrıya karşı vicdanında yaşadığı muhasebe.
Bugün için kamuoyu önünde mhp için dik bir duruş sergilemekten bahsediyor ama umuyorum kendiyle kaldığında bu konuda kendi içinde aynı hislere sahiptir.
eğer şimdi bırakırsa geride bir duruş ve inandığı doğrulardan vazgeçmeyen bir hatıra bırakır, istifa etmezse saadet partisi gibi oyları yavaş yavaş eriyecek ve mhp içinden yeni bir parti çıkacak ve bahçeli hatıralarda pek iyi bir yer bırakamayacak.
ilk bakışta partisi için yaptığı en iyi şeyin partinin adını kullanarak mafyacılık oynayanların oyuncağını elinden alacak hareketler olduğunu düşündüren parti lideri.
Tabi onlar kendilerine yeni oyuncak partiler bulmuşlardır o ayrı.
bir TDK'ya bağışladığı püskevit kelimesi var . hoş..
Dışarıdan CHP destekli MHP-HDP koalisyonu yapsa bile oyu daha fazla olurdu. En basidinden 17-25 aralık dosyaları açılsa, cumhurbaşkanı saraydan çıksa, ekonomik ortak vaadler( asgari ücret, emekli maaşı, mazottan vergi alınmaması) sağlansa zaten AKP iyice dağılma sürecine girerdi ve oyların geçeceği başka parti kalmazdı.
Kemel Kılıçdaroğlu %60'lık blok hükümet kursun dediğinde tabandan tepki gelmedi(ki liderler tabanlarını dönüştürebilir. Fethullah Gülen ile ilgili AKP'lilerin algısı 3 ayda değişti.) Meclis başkanlığındaki tavrına tabandan çok sert tepki geldi.Bunları okuyamadı, hayırcı algısını kendisi oluşturmadığını söylese bile kendisi yıkamadı. Hepimizi yaktı.
7 haziran gecesinden beri ne yapmaya çalışıyor hala anlamadım.
Seçim gecesi hazır akp'den oy kopması oldu yeni seçime daha fazla kopar diye mi düşündü.
yoksa HDp'nin başarısını mi hazmedemedi ?
yada kripto akp'li mi ?
bunun gibi bir çok örnek ile kafama sorular takılıyor ama şunu net biliyorum.
partisi, kendisi , secmen kitlesi ve tabanı el birliği ile akp'ye iktidarı altın Tepside teslim etti.
ülkenin kaderi ile oynadılar resmen gerçekten çok yazık.
7 haziran sürecinde akp'yi devirme şansını anlamsız derecede geri tepti hatta yaralı akp'yi Diriltmek içinde elinden geline ardına koymadı, politikalarI ile.