sürekli boş konuşan icraat yapmayan insan. hitabet şeklini seviyorum ama dexer karşısında süt dökmüş kediye dönüyor. ayrıca dexerin bu günlere ulaşmasını sağlayan en önemli kişilerden biridir.
Bahçeli'nin ağzından mecliste evet referandumda hayır diyeceğiz duyan var mı. yok. adam tane tane anlatıyor anlamıyorlar. bugünkü açıklaması “Mahalleyi ayağa kaldırmak için bizim başkanlık sistemine olumlu baktığımızı iddia edenler bu sonuca nasıl varmışlardır. Heceleyin dedim anlamadılar, daha nasıl izahlı açıklama getireyim. Bunlar hangi dilden konuşuyorsa bize bildirsinler ki ona göre anlatayım. ister mors alfabesi kullanalım, ister dumanla haberleşelim. MHP, parlamenter sistemden yanadır, revize edilmesini istemektedir”
Bi ihtimal diyorum, akp ile oyun oynuyor olabilir mi ? Meclis'e teklifi getirip bunları göt üstü bırakabilir mi? Bugünkü açıklamaları da hayır diyecek gibi duruyor ama. Ulan ne güzel olur be.
kıvırıyor. üstelik kendisi de yapmıyor sözcülere kıvırtıyor. adamın elle tutulur hiç bir tarafı kalmadı. partide neden hala bir çatal ses çıkmıyor anlamak mümkün değil.
Fransa'da sarkozy iktidarında, sarkozy milliyetçiliğe sarılıp iyi parsa topladığında esaslı milliyetçi baba le pen, sarkozy'e milliyetçi icraatları nedeniyle destek olan kitleye 'aslolan benim bu yeniyetme benim fotokokim' demişti. Rte ve bahçeli arasında böyle bir ilişki başladı ama fransa'dakinin aksine burada kazanan yine muhafazakarlar olacak. Büyük bir ihtimal milliyetçi gücü de yalandan şovlarıyla içlerinde eritip merkez sağ ve merkez soldan oluşan iki kuvvetin yarıştığı bir başkanlık sistemine geçecekler. Bahçeli ya bunun farkında bilerek bu oyuna alet oluyor ya da acayip kekleniyor.
Hiç sormuyor mu kendine; şiwan perver denen herifle polemiğe girdiğinde o gün avrupa'da bahçevan kıyafeti ile dolaşana arka çıkan çomarlar bugün kendisini neden yalıyor?
AKP’nin kurtarıcı meleği!
--spoiler--
Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'yi “Üstün hizmet madalyası” ile ödüllendirmesi gerekiyor.
AKP'lilerin bile aklına getirmediği bir konuyu gündeme getiren MHP lideri Devlet Bahçeli, uzun süredir kapanmış görünen Başkanlık Sistemi'ni birdenbire ateşleyiverdi.
Bahçeli'nin “Başkanlığı Meclis'e getirin, oylayalım!” sözü üzerine tüm Erdoğan yanlılarını büyük bir sevinç sardı “işte ciddi devlet anlayışı budur” diye övgüler başladı.
Ee peki, vatandaş Devlet Bahçeli'yi, AKP'ye hep kıyak yapsın diye mi seçti? Hayır, millet ona muhalefet yapsın diye oy verdi ama beyefendi AKP'ye koltuk değneği olmayı “devletçi bir duruş ve onurlu bir görev” zannediyor!
AKP'liler şimdi Devlet Bahçeli'yi “Hay aklınla bin yaşa sen! Harikasın!” diye alkışlıyorlar.
Çok mutlu olan Başbakan Binali Yıldırım büyük coşku içinde “Türkiye'nin geleceğini inşa etmeye yönelik umut verici bir açıklama bu… En kısa sürede anayasa teklifimizi Meclis'e getireceğiz” diyor.
Bahçeli'nin desteği ile AKP'nin bütün engelleri aşacağı anlaşılıyor. Başbakan'ın coşkun sevinci bundandır!
rahmi turan
--spoiler--
--spoiler--
Bahçeli’nin pilavı!
21 Ekim 2016
Yazarlar
Tümünü Gör
TOKMAK (RAHMi TURAN)
Durup dururken “Başkanlık Sistemi”nin fitilini ateşleyen MHP lideri Devlet Bahçeli, aklı başında olan herkes tarafından eleştiriliyor ama… Aslında onun bu davranışına hiç şaşırmamak gerekir.
Aynı Bahçeli geçmişte de en umutsuz anlarında AKP'ye koltuk çıkmadı mı?
7 Haziran seçimlerinde yıkılan AKP'yi yeniden o canlandırmadı mı?
Bugün AKP'nin tek başına iktidarda olmasını sağlayan Devlet Bahçeli'dir.
MHP'den çok AKP'ye çalışan Bahçeli'nin yaptıkları, yapacaklarının teminatıdır!
Fakat… işin bir de fakatı var! MHP'deki 40 milletvekili kuzuların sessizliğine bürünüp onun emirlerine uyacak mı?
Gaziantep Milletvekili Ümit Özdağ “içte savaş, dışta savaş ve bu sırada Başkanlık Sistemi… Bu çok yanlış! Ben evet oyu vermem!” diye görüşünü açıkladı.
MHP'nin önemli isimlerinden Koray Aydın “Başkanlık Sistemi ile MHP tarihe gömülürse hesabı kim verecek? MHP 40 milletvekiliyle hayır demeli!” dedi.
işin özeti: “Pilavdan dönenin kaşığı kırılsın!” diyen Devlet Bahçeli, bir tokat da kendi vekillerinden yiyeceğe benziyor!
rahmi turan
--spoiler--
Kesinlikle iyice bunadı veya giderayak ne kadar zarar versem o kadar mutlu olurum diye kin güdüyor.
Aynı konuşma içerisinde hem parlamenter sistemi güçlendirerek devam ettirmekten söz ediyor hem de başkanlık sistemini referanduma götürmek için AKP'nin eksik olan oylarını tamamlayacağını söylüyor.
Zaten konuşması bile titreye titreye artık, yuh olsun MHP'ye, Alzheimer oluncaya, bunayıncaya kadar başınızda mı tutacaksınız?
Valla aklı başında mhp illerden biraz zor oy alır artık Ee yaranmaya çalıştığı akplilerin de zaten oy vereceği biri olduğuna göre. .ilk defa oyum chp ye gidecek sayesinde.
Sen nasıl yargılanmaktan kurtuluş için çareyi başkanlıkta arayan suça batmış adama başkanlık desteği verirsin?
O zaman hırsızın biri senin 20 m fordu çalıp götürdüğü zaman eh zaten fiilen kullanıyor ruhsatı da üstüne yapayım mı diyeceksin nasıl böyle saçma bişey düşündün ya. .