omurgasız siyaseti sayesinde mhp yi bitirmiş şahıs. parti içinde de büyük ayrışmalar var. birisi bugün a derse diğeri yarın çıkıp z diyor. çok büyük oranda seçmeni de iyi parti saflarına kaydı. bunun kendi de farkında ki hemen baraj maraj yol yapmaya başladı şimdiden. baraj endişemiz yok gibisinden boş yaptığına bakmayın, %5 i zor görür seçimlerde.
hayatının son demlerinde vatanını ve ırkını satan, kendini rezil eden siyasi çöplük. Tayyibe yalanacım diye yakında elinde pkk paçavralarıyla gezerse şaşırmayın
halkla ve basınla ilişkileri zayıf bir lider. kabul edelim. hatta bazen çok sinirlendiği için söylemesi gereken asıl şeyler anlamını yitiriyor, manşetleri başka konuşmaları süslüyor.
bu yaştan sonra bunu aşamaz. oyumuz yine mhp'ye ama devlet bahçeli kenra çekilir ve yerini sinan oğan'a bırakırsa seviniriz.
demokrasinin olmadığı bir partinin lideri türkiye'de demokratik yollarla türk siyasetine hiçbir şey kazandıramaz. sayesinde siyasette yeni terimleri öğrenmiş oluyoruz, dünyada örneği olmayan seçim ittifaklarına ve gelecek dönemlerde sistemlerine şahit olacağız.
bir türk milliyetçisi olarak devlet bahçeli akp'ye zarardan başka bir şey veremez diye düşünüyorum. taban tabana zıt olan fikirleri aynı çatıda toplamak ahmaklık olur. yani ben merak ediyorum milliyetçiliği ayaklarının altına alan, ülkücüye köpek ithamında bulunan bir zat ile bir milliyetçi; milliyetçiliği kati suretle reddeden bir ümmetçi nasıl aynı adamın ardında dursun.
2019 seçimlerinde ne yapacagını merak ettigimdir. yerel veya genel. bazı yerlerde madem ittifak halinde akp lehine çekilmeli veya aday göstermemelidir. bakalım bunu yapacak mı yoksa aday gösterecek mi zor bir durum.. ben şahsen akpye güç kaybettirecegini düşünüyor ve inanıyorum ki umarım düşündügüm gibi olmaz..
Partisi zerre sikimde olmamakla birlikte sanki oyuna geliyor gibi olan şahıs. Fikirlerinin iktidarda olduğu doğru ama bu tamamen hava gereği. Vatanseverlik herkes için son siğınaktır netekim.
imdi; seçim barajı düşürülmüyor. Mhp'nin son çaresi ittifak. işte bu noktada akp havayı koklayacak ve mhp'ye ihtiyacı olmadıği anda onu devre dışı birakacak.
zamanında ne söylediyse teker teker çıkan lider. bir chp li vekilin de dediği gibi '' türkiye yi devlet bey yönetiyor'' devlet millileşecek başka yolu yok.
Türkiyenin üzerine oynanan oyunları görüp ona yakışan tutumu göstermiştir muhalefet yapmayı türkiye cumhuriyetine öğretmek için vazifesini en güzel şekilde yerine getirdiğini düşünüyorum mhpnin ideolojisi bellidir ve bundan sapmadan olması gereken yerdedir rahat olun .
Reza zarrab Türkiye'de yargılansın demiş.
Birisi bu adama onun daha önce burada yargılanıp beraat ettiğini söylesin.
Kendisi o ara nerdeymiş acaba. Üç maymunu oynamasın.