'başkanlık sistemi tesis edilinceye kadar ak parti ile birlikte ve yan yana mücadelesini sürdürecektir' diyen bir kişiliksiz.insan gerçekten merak ediyor ne oldu ? ne oldu da senden hesap sormazsam gök kubbe yıkılsın falanlardan 'ak parti ile yan yana mücadeleye' geldi?
2019 seçimlerinde iktidar partisiyle şimdiden ittifak hazırlığı yapan parti lideri. hemen öncesinde de %10 parti barajının yüksek olduğunu falan gündeme getirmişti. çekincesi n'olaki?
Ne zaman televizyonda çıksa ailecek güzel güzel dinliyoruz, yorumluyoruz, eleştiriyoruz vesaire. Ancak her muhabbetin sonunda muhabbet şu oluyor sebepsiz; "adam harbi kurta benziyo yaa" "aynen aynen gözlere baksana" "yok ya tilki" "yok vaşak anuna"
Adamın tek yaptığı dhkpc , fetö , pkk ve türkiye düşmanlığı yapan terör örgütlerine destek veren ülkelere karşı devletinin yanında olmaktır. Cidden bunu anlamayan terör örgütü destekçisidir. Adam ülkücü 40 yıldır bu ülkü ile yoğurulmuş devlet adamı. Çakma ülkücüler istiyor ki chp gibi pkk , dhkpc fetö ile birlikte saldırıp devleti yıksın. Bide bunlar ben ülkücüyüm diyolarya vallahi katıksız hainler.
ittifak yaptığı partilere zarar veren lider. Önce koalisyon yaptığı ecevit'in DSP'si ve Özal'ın anap'ı siyasi partiler mezarlığına gömüldü. Cumhurbaşkanlığına CHP ile ortak aday gösterdi, 2014'te chp adayının oyları çakıldı. Sonra MHP'nin koltuk sayısı 80'den 35'e düştü. AKP'yi de batırmasa bari.