Lost bitti, sıdıka bitti, süper baba bitti, leyla ile mecnun bitti, behzat ç bitti, kardeş payı bitti, işler güçler bitti, arka sıradakiler bile bitti,bitti de bitti. Bir arka sokaklar bir devlet bahçeli bitmedi.
Yakın bir konuşmasında ''iyilikten maraz doğar'' diyerek Meral Akşener'in kurduğu partiye yükleneceğini düşünüyorum. Sonrasında ise alkışlar sel gibi akacak.
lider adaletlidir, adaletle hareket eden lider merhametlidir, merhametli bir lider doğru istikamettedir. liderin cesuru ancak mhp' ye yakışır. kaldı ki milletin tankının milleti vurduğu o gece; tek lider genel merkezinde tüm ışıkları açarak çatışmayı göze almıştı. kaldı ki oldu olası bu illete karşıydı, hakkında attılar tuttular herkes sustu. yine de sonunda '' ben demedim mi?'' yerine '' önce milletim'' dedi. türkmen beyim allah' a emanet ol.
çok iyi bilinmeli ki, eğer bugün türkiye' de rantçılar, parselciler koltuklarından istifa ediyorsa bu devlet' i, devlet' in yönettiğinin kanıtıdır. pekala siyasiler iyi bilir, seçimle geleni zorla gönderirsen bir seçmeni karşına alırsın ve bunu da hiçbir parti istemez. ama önce ülkem diyen bir lider için, oyun önemi yoktur. o bu oyunu bozdu, bozacaktır.
dürüstlüğünden adamlığından sual olunmaz. türkiye'nin en zor zamanlarında elini hep taşın altına koyar. herkesin fetö ile işi varken onun olmaz, ne fetö zirvedeyken ne 17/25 aralıkta ne de darbe girişimi ve sonrasında. duruşu nettir.
ama kabul etmelidir ki gençlere daha yakın dinamik biri artık koltuğu devralmalıdır. inadından vazgeçip sinan oğan'ı veliahtı ilan etmelidir. son defa elini taşın altına koymalıdır.
Başkanlık sistemini akpye veren kişidir kendisi. Ne dediler ne verdiler de rteyi destekledi 16 nisan referandumunda çok merak ediyorum. Eğer kendisinin vereceği destek olmasaydı referandum kaybedilecekti büyük ihtimalle.
iyi partiyle birlikte baraj altında kaldıklarında rte'ye 400+ milletvekili aldırınca çok mu hoşuna gidecek acaba. Ne hissedecek kendisini siyaset sahnesinden silme uğruna bu destek niyeydi.
Kimse iyi parti baraj üstü olacak hayalleri kurmasın ikisi birden baraj altında kalarak akpye tek adamlık hükümetini vereceklerdir.
sayesinde milliyetçiliği '' öcü'' olarak gören medya patronları bile kanallarında milliyetçi dizilere yer vermekte. yemiyor artık bu millet o romantik sosyalistlerin mağduruz da mağduruz temalı dizilerini. var ol türkmen beğim.
konuşmaları bu kadar özenle ve profesyonelce hazırlanmış başka siyasi lider tanımadım. kurduğu uzun cümleler, bekliyorsun nereye bağlayacak diye. gediğine koyuyor. sağlam danışmanları olmalı.