Bugünkü konuşmasında dikkat çeken birkaç ifade. 2010 yılındaki referandumda hayır oyu verdiler, cumhurbaşkanı seçimini kazandı. Sayın bahçeli 2010 yılında siz hayır dediniz, cumhurbaşkanı seçiminde CHP ile başka aday gösterdiniz.
Solcuların zoruna giden muhalefet lideridir. 1980'lerde kestiği chp lilerle cumhurbaşkanlığı seçimde ortak bir aday çıkarması mı yoksa şu an sağın başka bir kolu olan ak parti ile birleşmesi mi daha ayıp? Takdiri size bırakıyorum ama kabul edelim ki onu fetö ile ekmelleddini aday gösterdiği zamanlarda kahraman ilan eden sizler 1980 leri unuttuğunuz gibi o günleri de unuttunuz. Kişilerin siyasi fikrine saygı duymayı öğreneceksiniz.
Herkesin kötülediği küçük gördüğü lider en azından burada ama aslında bir hamlede bitmiş olan partisini ve kendisini türkiyenin merkezine oturtmuş ve gündemi belirlemiştir hal böyleyken adamın zekasıyla alay edenler kendi acizliklerini ortaya seriyor.
kahvedeki avam seçmen kafasıyla parti yöneten adam..ulan evet diyosan x yerine y'yi seçerim demezsin..senin kendi fikrin kendi beynin yok mu? onun vagonu olacağıma bunun vagonu olurum diyosun resmen..bu kadar mı aciz hale düştü bu adam amk..tarafını seçersin,sebeplerini de madde madde sıralarsın kişilerden bağımsız..bu kadar aptal bi kafa olamaz..düşmanımın düşmanı dostumdur mantığıyla siyaset mi yapılır lan? savunanlar da ayrı çomar..keşke başkanlık sistemi olsa ama tamamen amerikadaki gibi,eyalet sistemi gelse de şu egeyi bi salsalar amk..sıyrılsak çomaristandan ama yok..şu referandumun sonucunun bi bok getireceği yok,evet çıkması da hayır çıkması da seçmen olarak umrumda değil..ama şu bahçelinin tavırları fıkra gibi,ben böyle ucuzluk görmedim
Partisinin ideolojisini sevmesem de kendisi çizgisi olan bir insan-idi. Ama zamanında küfrettigi beddua okudugu partinin türkiyenin gelecegini kirletmesine yardım etmesine üzüldüm acıkcası.
Başkan yapmak istedigi tayyi erdoğan hakkinda sunlari da soylemistir;
"Doğrudur, biz Sayın Başbakan’ın (tayyip erdoğan) ve zihniyetinin vatan ve millet sevgisini ölçecek kalibrede değiliz. Çünkü biz, olmayan bir şeyi ölçecek durumda ve seviyede değiliz”
2013 yılında kürt açılımına karşı yapılan mitinglerde, meydanlara toplanan kalabalık bu bahçeli'ye şöyle bağırıyordu;
"vur de vuralım, öl de ölelim..."
bahçeli bu slogana şöyle cevap vermişti;
"merak etmeyin, onun da vakti gelecek..."
hakikaten vakti geldi.
öleydik te seni yandaş görmeyeydik türkmen beyi.
2 ay önce başkanlığa hayır diye gırtlak patlatan adam şimdi ne olduysa başkanlık gelsin diye iktidar yakalığı yapan kişi.Genel başkanlığı haketmediğini düşünüyorum.
Siyasi hayatı tam bir loser, bu referandumda güçlüye yanaşayım da ahil ömrümde bir kez kazanayım demiştir, hayır çıkarsa çok gülerim bütün ihale buna kalır.
içindeki rte sevgisine "türklüğün bekası için evet" diye saçma sapan bir kılıf uydurmaya çalışan, koltuk borçlusu. türklüğü her fırsatta aşağılayan, ayaklar altında ezen adamı başkan yapmak için daha akıllıca sloganlar bulması gerek. hoş bu işin içinde bir gram akıl yok ama...