kendisi ve partisi bulunduğumuz zaman ve konjonktür itibariyle koca bir hiçtir. artık türkiye'de geniş sağ kesim şartların zorlaması sebebiyle birleşerek sol ve alevi güçlerle geniş bir iç çatışmaya gireceklerdir. kürtlerle olan savaşı düzenli ordu sürdürecektir. osmanlıcı, muhafazakar, mukaddesatçı lümpen halk tabakasının kürt örgütüyle savaşa girecek cesareti ve kondisyonu yok ancak rte'nin de yıllardır düzenli olarak kaşımasıyla bu cenah toplu katliam ve iç savaş için teşne vaziyete geldi. bahçeli farkında değil ama mhp seçmeni fikriyat anlamında tamamen akplileşti. dolayısıyla okka altına ilk gidenler liberalller, solcular,aleviler ve chpliler olacaktır. gülen yeni asya gibi aklını kullanabilen ve iktidara stepne olmayan gruplar bu fırtınadan sonra da ayakta kalacaklardır.
bütün sorulara ya yuvarlak, ya da anlamsız cevap veriyor. hele parti tabanıyla ilgili sorulara cevapları alakasız. tabanın taleplerinden habersiz gözüküyor. kırk yılda bir televizyona çıkıyor diye belki ilginç şeyler söyler diye izlemeye çalışıyoruz ama şu ana kadar zor dayandım. maalesef bahçeli ile olmuyor, olamayacak gibi de görünüyor...
çok saf, çok temiz bir insan. samimiyetime inanın bu ülkeyi onun yönetmesini isterdim. ama malesef yaşadığımız coğrafya bahçeli kadar saf ve temiz birinin yöneteceği bir ülke değil.
o yüzden şu an o siyah çantadakileri boşuna açıklamaya çalışıyor.
millet siyah çanta değil, ekmek istiyor. havanda su dövmenin alemi yok.
Hayır demede bir dünya devi olan siyasetçi. Hiçbir şeye karışmayıp suya sabuna dokunmadan, bütün her şeyi başkalarının halletmesini bekliyor. Ödü kopuyor topa girer de tepki çeker diye.