pezevenk devlet bahçeli evet dese oy mu atacaktın? takdir mi edecektin?
yine bok atacaktın çamur atacaktın.
ulan adam son 5-6 senedir ne dese ne yapsa haklı çıkıyor siz hala utanmadan sıkılmadan bu adamın yaptıklarını dediklerini yargısız infaz yapıp eleştiriyorsunuz.
bay hayır. bay evet diye bir film vardı, ha işte bu hayırlı olanı.
tamam ülke için insan hayırlısını ister ama bokunu da çıkarmamak gerek. yoksa ona hayır, buna hayır, ötekine hayır, beridekine hayır, geridekine hayır, ileridekine hayır...hayır...hayır...
bay oy düşürücü olmuştur adı. Tuğrul Türkeş'i babasının kurduğu partiden atabilecek kadar şımarmıştır... kendisine duyulan saygıyı da kaybetmiştir... Yerine oktay vural veya meral akşener gelirse kendimi tutamayıp ağlayabilirim...
neden evlenemediği herşeye hayır demesinden anlaşılan gereksiz.
bu seçimde de koalisyon çıkacak ve o yine uzlaşmaz tavrını sürdürür de ülkeyi çıkmaza sürüklerse zehir zıkkım olsun ona hakkım.
o koltuğu ya şimdiden terket ya da uzlaş diyorum kendisine de başka da bişey demiyorum.
2009 un ordaki iki sıfır attık kaldi mi orda yirmi dokuz iki bin dokuzun iki ile dokuzu topla on bir on bir ile yirmi dokuzu topla kırk eder bu da çaylak iken kırk harf sınırı yapanlara girsin.