Öğünlerden 10-15 dakika önce tüketildiğinde metabolizmayı çalıştıran tatlı mı tatlı bir ottur kendisi. Bence hafife almamak gerek ya da hafife alın poponuzda biriken yağlara razı olun.
dolmanın içinde çok hoş bir aroma bırakır, yaz salatalarının vazgeçilmezi, cacığın olmazsa olmazı, hele reyhanla birlikte salatanın içindeyse yemek ne kadar güzel olursa olsun ikinci planda kalacaktır.
güzel bir kokuya sahip ot türüdür. semiz otlu cacığa veya salatalıkla yapılan cacığa bir miktar eklendiğinde hoş bir aroma verir. haydari de nane yerine tek başına kullanılabilir.
dünya kadar kabak ve bakla olsun elinde, bu ot olmazsa ikisinin yemeği de bir hiçtir. bir hiç! anlıyor musun? heyecanlandım kusura bakma. otlara karşı aşırı zaafım hepten ayyuka çıkıyor da bu mevsim, ondan böyleyim.
ayrıca da manyak kokusuyla mest eder. (-tadıyla da kokusuyla da- taze naneyi en tepeye ve apayrı bir yere koymak kaydıyla) allah'ın lütufları arasında ilk üçe girer diyorum.
edit: nokta yerine koyduğum iki nokta yüzünden 14 ay sonra silinen bu entry'imi de gammaz arkadaşıma hediye ediyorum.