Yani, öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı,
yetmişinde bile, mesela, zeytin dikeceksin,
hem de öyle çocuklara falan kalır diye değil,
ölmekten korktuğun halde ölüme inanmadığın için,
yaşamak yanı ağır bastığından. "
prensip olarak nickaltı yazmayan aribra için:
--aribra--
"güzel günler göreceğiz güneşli günler" demiş şair...ve her zaman bir umut ışığı vardır. o umut ışığı sana yarından yakın dünden ırak olsun...aribra
--aribra--
benim de kendisiyle tanışma şerefine nail olmamı sağlayan etken hayırlı bir iş olan yazardır. zaten demeteren ne arar la hayırsız işte?
inşallah çok çok yaşarsın da yaptığın şeyleri yine yapmaya devam edersin.
iyi ki doğdun. mutlu yıllar sana.
anlaşılan bölgedeki boykottan haberi yok ama kendisine ufak bir hatırlatma, mesela hakkari'de şehrin %6'lık bölümü oy kullanmış ve o %95 evet bu %6'nın evetidir ama kendisi tüm şehrin evet verdiğini zannediyor anlaşılan.*