rüyamda arsenal maçında dakika 76 ya kadar gol gelmiyordu ama top arsenal yarı sahasından çıkmiyodu da, beşiktaş sürekli ataktaydı, gol atıldığını da goreydim iyiydi. demba ba nin sürekli aralara kaçtığını ve fırsat kolladığını çok net hatırlıyorum.
edit: gülmeyin amk beşiktaşlı olmak böyle bişey işte haha.
beşiktaş taraftarının ve yönetiminin bir çok şey beklediği oyuncu , ikinci maçında hat trick yapmıştır ve beşiktaş'a fazlasıyla katkı yapacağının sinyallerini vermiştir.
uzun süredir ilk defa geldikten sonra "ben buyum birader beni beslerseniz yazarım affetmem" diyebilen, bunu beşiktaşlılara oynadığı iki maçta göstererek kanıtlayan forvetimiz.
oyuncu iyi ama fazla göklere çıkarmayalım. bir de mustafa'yı keser mi acaba diye tereddüt ediyorum. mustafa pektemek goller atmalı. sonra kendine güvenemez asistci forvete döner. unutmayın mustafa pektemek gol demek.
adam tek kelime ile golcü. götüyle aslan yakalaması gerekmiyor. yapması gereken tek şey gol atmak ve o bunu gayet iyi yapıyor. attığı goller kolay olabilir ama pozisyonun içinde olabilmesi sürekli kovalaması en büyük zrtısıdır. adam golcü lan işte, gol atsın diye getirildi, iş merkezi inşaat planı çizecek değil ya.
Yırtıcı bir forvet. Sow ile beraber yan yana görmek isterdim bizde ama Beşiktaş'ta da izlemek oldukça güzel. Hoffenheim günlerinden bu zamana kadar yakaladığı çıkış ve gösterdiği gelişme harika.
Burada da kariyerine ilişkin güzel bir yazı ve fotoğrafları var.
attığı gollerde mustafa'nın ve olcay'ın katkısını es geçmemek lazım ama sonunda ilk defa gönlümüz rahat maç izleyeceğimiz belli oldu. topu ceza sahası içinde bu adamla buluşturalım yeter. ki gökhan töre baya iyi asistçi, onunla beraber daha da iyi olur dem baba..
beşiktaş'ın son yıllarda yaptığı en akıllıca transferlerden biri. özellikle de hugo almeida gibi bir kazmadan sonra oldukça gerekliydi. hem ihtiyaca yönelik olarak alınacak en iyi oyunculardan biriydi hem de oldukça uygun bir maliyetle transferi gerçekleşti. kalitesini de zaten ilk maçta gösterdi. eğer iddia edildiği gibi sakatlığı falan yoksa bu adam çok başarılı olacak. umarım galatasaray da gereksiz yabancılarından kurtulup ihtiyacına göre sağlam bir forvet bulabilir.
Bu adam iyi olsa bırakmazlardı demek istediğim forvet. Tamam costa iyi ama bu iyi olsa ona bakarlar mı? Neyse efenim. Patlar yakında. Burak, bile 3 attı şu ibiş mi atamayacak ya da bir başka deyişle bu takıma mı atamayacak...