514.
mübarek adam.
bir çırpıda sadece beşiktaş'ın değil türkiyenin kalbini kazanmıştır.
sezon sonu kankisi gelse yanına isterim demba ba - sow - sosa.
öf.
513.
adam gol atmıyor islamiyeti yayıyor resmen. swh
512.
Ayrıca iki maç denilen şey de 17 maç 15 goldür uyandıralım.
511.
"Piremiiyer lig kalitesi" Allah nazarlardan kem gözlerden saklasın.
510.
adam oynuyo çok başarılı Türkiye' ye yeni gelmesine rağmen gelmiş geçmiş en iyi futbolcular arasında şimdiden yerini aldı bence
509.
gece gece bir korku geldi, allah nazardan korusun.
507.
basına şunlar gelecek topcu.
1- sakatlanacak
2- satılacak
3- kaçacak.
iyi topcular hep böyle olmuyor mu zaten? kalip da sevindirseniz olmuyor mu?
506.
Zamanında hoffeneim da oynamış topçu, bu adamları ucuza alıp oynattıktan sonra satamadığımız sürece kaç gol atarlarsa atsınlar takımlarımız ekonomik olarak + ya geçemez.
505.
Bu adami dahi cekemeyip laf edenler var. E tabi bi burak emenike degl. Sabir ya.
504.
selamun aleyküm demba ba.
502.
"türkiye'deki müslümanlar nasıl namaz kılmıyorlar hiç anlayamıyorum" sözlerinin sahibi sporcu.
501.
Beşiktaşlıların babasıdır.
dem baba olmasa esenlerspor dan farkiniz yok.
500.
DEM BA BA DEM BA BA OOOOO DEM BA BA DEM BA BA
499.
pamuklara sarılması gereken adam.koruyun kollayın iyi bakın bu adama.maaşını geciktirmeyin.zor ulaştık,kolay kaybetmeyelim.
498.
çöp bacaklarına nazar değmesin diye dua ede ede beni eksiksiz bir mü'min yapmayı başarmış futbolcu. beşiktaş'a pek yakışıyor, sağolsun varolsun.
497.
17 maç 15 gollük performansla oynayan golcü . ligde 7 gole ulaşmıştır.
oynamayın lan bu adamla. Ligin bugını bulmuş adam. Hile yapıyor.
496.
karşı karşıya kaldığı pozisyonda topun dibine temiz bir şekilde girerek kalitesini ispatlamış futbolcu.
495.
Burak yılmaza tepki olarak doğmuştur.
494.
beşiktaşın futbolcusu. valla çok kıskanıyorum lan bunu swh . biz de hala burak kazmasıyla oynasak.
493.
anam bu nasıl bir forvet? bu nasıl bir adam. lan herkese ikişer ikişer atıyor ya lan. kusura bakmayın ben beşiktaşlıyım böyle forvet daha hiç görmedim. şaşırıyorum yani mazur görün.
492.
Yine gol attı yine benim arkadaşım Café de "kara daşşanı yiyimm dembabaaaa" diye böğürdü. Teşekkürler demba ba, Teşekkürler Beşiktaş.