milanda takır takır oynamaya devam etmektedir. genoaya attığı frikikle bünyelerde oha nidaları belirmişken bu hafta da lazio maçında iki tane şahane asist yapmıştır*. takım da beckhamı kabullenmiş görünüyor. gol sonrası yalaşıyorlar bolca. hatta durum öyle vahim ki kakanın attığı gol sonra beckham kakaya sarıldı, kalearkasında ayak üstü seviştiler.ilgiyle takip ediyoruz efendim.
her zaman fazla büyütüldüğü söylenen oyuncu. tamam, çok popüler olabilir, tipiyle eşek yükü kadar para kaldırmış olabilir, ama allah'ı var ben böyle güzel uzun pas veren adam görmedim arkadaş. futbol darta benzeyen bir oyun olsa, ortalığın .mına koyacak ender isimlerdendir kanımca. eskiden winning eleven 8'de* L1 + o yapıp defanstan uçtaki adama uzun pas atarak kaleciyle karşı karşıya bırakırdın. aynı özelliği gerçek hayatta yapabilecek kapasiteye sahip bildiğim yegane insan.
beckham denince aklımıza pekçok marka gelir. örneğin gilette... bunlardan biri de beckham'la özdeşleşen pepsi. 10 yıldır pepsi'nin reklam yüzlerinden biri olan beckham, yeni sponsorluk anlaşmasını reddetti. nedeni ise, artık kendini bu tür şeylerle bağlamak istememesi imiş...
ac milan ile "9 mart 2009" tarihine kadar sözleşme imzalamış ingiliz artist. şey pardon futbolcu. 32 numaralı formayı terlecektir. pek terleteceğini sanmıyorum ama maksat spor olsun..
herkesin yakışıklılığı sebebiyle çamur attığı ancak;alex ferguson gibi bir teknik adamın beğenisini,güvenini kazanmış son derece kaliteli bir futbolcudur.