Burcu Güneş'in 2017 yılının Mayıs ayında çıkardığı bir şarkısı.
Bak etrafına bak
Görürsen benim kadar seven durma
Git yak bizi durma yak
Savur küllerimizi hatta öyle git
Unut onu artık dediler senelerce
Belki döner dedim elinde çiçeklerle
Hep aralık bıraktım uykularımın kapısını
Sen rüyalarıma gel diye
Sevdanın kıymetini bilmiyorsan eğer
Olsan ne olur bu dünyada âlem-i cihan
Aşktan yara almak diye bir şey varsa eğer
Bendeki durum şu an kan ve revan
Kalp kıymeti bilmiyorsan eğer
Olsan nolur ki en âlâ sultan
Aşktan yanmak diye bir şey varsa eğer
Bendeki durum şu an darmaduman
duman grubunun bünyeyi hoş eden son albümü. bir önceki albümlerine kıyasla daha başarılı bir çalışma diyebilirim.
albümü beğenmemdeki başlıca sebep isyankar, protest şarkılar tabiki. eyvallah, köpekler, salına salına, gözleri kanlı şarkıları mesajını direkt ve etkili bir şekilde veren şarkılar olmuş. öyle dertli damar klasmanında duman klasikleri arasına girebilecek kadar iyi diyebilirim. saldır ve deli şarkıları ise epey matrak* ve konserlerde seyircinin de katılımıyla birlikte coşturacak cinsten. genel olarak güzel parçalar bir tek seviyorsan inanıyorsan ortalamanın altında tınladı bana. onun da seveni çok olacaktır. tüm albümler arasında da hatırı sayılır bir kıvamda bir albüm.
bi de albüm kapağı konusu var. son iki albümdür* sade kapak tasarımına devam ediyorlar. zaten genel olarak albüm kapağı konusunda iddialı oldukları söylenemez. olsun, şarkılar iyi olsun da varsın gerisi tam olmasın.
Biraz geç kalmış olsamda en sonunda temin edebildiğim duman'ın en son çıkarttığı albümdür. Açıkçası bu kadar harika bir çalışma beklemiyordum. Umarım böyle güzel albümler çıkartmaya devam ederler.
duman'ın, tarzından birazcık çıktığı bir albümdür. Hiç alışık olmadığımız tarzda şarkılar var. Adını şu an hatırlamıyorum ama malt söylesede olurmuş dediğim bir şarkıları var birde sınana sınana hiç hiç hiç alışık olmadığımız tarzda bir şarkı olmuş. iyi olmamış mı? olmamış. çok iyi olmuş.
ilk dinleyişte ısındıramayan, devamında hastası eden klasik bir duman albümü. Bu adamlar kendilerini tekrar etmiyorlar, her albümde farklı bir şey yapıyorlar. Bundan dolayı garipsenebilir ama kalite devamlı daha üste çıkıyor