1998 yılında piyasa çıkmış bir reflex oyunudur.
Genelde insanlar cs_assault bölümüyle başlar ve daha pro bölümler olan de_dust2 de_inferno de_nuke bölümlerini kasarlar..
-Ben 2002den bu yana kasıyorum..son 2 yıldır 1.6 oynuyorum..
ilk versiyonlarında sadece sol eli silah tutan, elden vurulunca primer silahı geri alamayacak şekilde düşürmemize sebep olan, bacaktan vurulunca ise oyun sonuna dek yürüme hızına düştüğünüz (topallama) oyun. Ayrıca yine ilk versiyonlarda pompalı tüfekler çok kuvvetliydi. orta mesafeden tek vuruşla öldürebilirdiniz rakibi.
''tamam hadi herkes meydana la meydana.adilik yapanın ..... ....... tamam mı?''
''tamam la tamam''
diye gelişen tüm diyaloglara rağmen mutlaka ve mutlaka bir oyuncunun herkes bıçakla meydanda toplandığında counter ise 4-3 ünü,terörist ise 4-2'sini çıkarıp hepsini tarayarak kendini bulutların en üzerine çıkmış gibi keyifli hissettiği ve bu olayı izleyenleri ağzının kenarıyla sırıttıran hadisenin yaşandığı günümüz oyunudur.
hiçbir şeyden, hiç kimseden kıskanmam cs'den kıskanırım arkadaşım !kaldırın oyunu piyasadan huzur içinde harcayaLım 5bin smsi! YetkiLilere seslenmek istedim...
bazı malların durduk yere sis bombası attığı etrafı en az 30 sn. toz duman eden eden oyun. yok sorun vurulmak ya da ölmek değildir internet kafenin süresi gidiyor o yüzden.
fps türü oyunların başında gelen, tüm dünyada olduğu gibi türkiyede de çok sevilen ancak sponsorluk ve ilgi azlığı nedeniyle yeteri kadar büyüyememiş hede.
insanı panik atak yapan oyun. hayatı unutturan kulaklığı kesin aldıran wallcilerin sövüldükleri platform. serverlarda online oynanabilen genelde clanlerin maçları ile geçen herkesin kendini pro sandığı hiç bir maçın sonuna kadar gelinmediği * saat dilimini aştıran aşınca babaya pc fişini çektiren siyah ekrana göt olmuş vaziyette yarım saat baktıran half life ın modu.