hayır değildir o yanlış duymuşsunuzdur siz, oy vermeyenlerin oyu evet olarak geçiyor, eh yaşı tutmadığı için arkadaşın oy vermesi biraz mümkün olmuyor günümüz yasasında.
offf, yeminle daha yeni, gördüm birbirlerinin nick altına yazmışlar, direk belli ediyor, samimiyetsizliği, düşüklüğü, göz kırpmalar...
lan bu adamların, yanına kernel i de ilave et, hatta morganize işler ve bir tane daha vardı, adı ha, bluvele, hepsini topla, andreas tangen in sol taşşağı kadar yazar etmezler. (bu arada o nasıl bir şeyse öyle)
gerçekten acıyorum hallerine, düşmüşlüklerine. bir kaç yazar göt kaldırması sonucu, dahası tamam, arada olur da, bu denli de düşülmezki arkadaş.
toplanıp sözlüğü terk etmeler, birbirlerinin ağzından yazmalar, tamam çook çoook koomik şeyler, hemde çok, ama ya burada halen akllı başında kalabilen bi kaç yazar da olsa var, hafızlar etmeyin eylemeyin.
yeni numarada bu olsa gerek. tamam arkadaşlık ilişkileri falan olur da, böyle ilkokul çocukları gibi tavırlar da, hocam, taşşak geçtiğiniz sürü kadar size de yazık.
başlığa bak, savaşı, işlere bak, offf, devaammmm gerçi, ne desek, çekemiyor, kıskanıyor ondan olacak, herkes kendisini belli ediyor işte.. oynaşın böyle, ne güzel!
uludağ sözlük yazarlarını yıkan hadisedir. evet bir süredir işlerim yoğun olduğundan aranıza katamıyorum eşsiz göynümü. eh işte ramazanda fakirlere yardım, bayramda yardım derken sevap işlemekle geçirdim bu sevap aylarında bedenimi. amel defterimin boşluklarını doldurdum birer birer! rüyamda en üst seviyelere ulaştın nazarımızda dedi melakeler. evet sevgili dostlar, cool adam der ki; dönüşüm bol dolarlı olacak.