Kenar mahallede pislikten geçilmeyen ama nedense döneri dehşet lezzette olan (alınterinden olsa gerek)dükkanın kartının ve lokantaların verdiği skindirik kolonyalı mendillerin olmadğı cüzdan.
(bkz: Adam kuğl oğlum)
18 dil bildiğini iddia eden uzaktan bakınca sonradan görme sanılan fakat yazıları incelendiğinde ağır şizofren olduğu anlaşılan sözlük üyesi. sanırım tımarhaneden yazıyor entry'lerini. doktorlar terapi olsun diye kendi laptoplarını veriyor buna. wireless da hastaneden nasılsa. çevresindeki hemşireleri de mini etekli sekreterleri sanıyor garip...
yok hadi bunu kendi haline bıraktık. bunun bol dolarlı yorumlarına olumlu oy veren yazarlara ne demeli?..
Cool adam evladım, sözlükten ayrılma kararınla kendimi garip bir üzüntü içinde hissettim ancak, sana sözlük mü yok yahu ! Sana söylemiştim bizim malikanede , ''sen cool ol yeter'' diye. Ayrıca diğer yazar evlatlarıma da üzüldüm. Ahh ahh! gerekirse satın alırım yahu bütün sözlükleri, ama ben gitmemen taraftarıyım evladım. nasılsa sen yine, afedersin bizle d.şşak geçiyorsundur.