(bkz: hz muhammedin kabrini havaya uçurmak) (bkz: anıtkabiri havaya uçurmak) vb. başarısız,kalitesiz troll lük denemelerini gördükçe onun değerini daha iyi anlıyorum.adam cümle kurmasını , mübalağa (ulan büyük ihtimalle böyle yazılmıyo bu çaktırma işte devam et) sanatını kullanmayı biliyor lan var mı ötesi? * keşke her troll onun gibi olabilse.örnek alın lan.
Bazı trollere bakıyorum, mide bulandırmaktan, saçmalamaktan öte geçemiyorlar. Ama bu adamın zehir gibi kafası var. Arada başlık sıçtığı, bizleri sinirlendirdiği oluyor ama iyi bir hayal gücü, iyi tespitleri var.
özel üniversite okuyabilecek kadar fakir bir yazardır. ne ettin koçum sen millet üniversite satın alıyor, olmadı ülke satın alınıyor sen hale özel üniversitelerde hocaların arasında mı sürünüyorsun.
şaka bir yana tam bir inci ruhlu yazardır. ironileri zeka seviyesini göstermektedir.