var yaa! senin değerini bilmiyorlar altından çikolatam! sen var ya bu sözlükten gidersen biz hüzne boğuluruz haberleri yok!
harikasın hep bizimle kal cool!
bizimle adamakıllı taşşak geçtiğini, nick altına girilen ve kendi adına açılan yüzlerce başlığa girilen tepki kokulu entry'leri takip ettiğini bildiğim halde, yine de beni sinir etmeyi başarabilen insanımsı.
işçi bayramına gitmek için işçi olmaya gerek olmadığını biliyordur.
işçilere saygısı olan, yaptıklarına saygı duyan, işçilere destek vermek isteyen her insan orada olabilir.