cool olmaya çalışanların bu uğurda doğru nick seçmesi gerektiğini sahneye iten yazar söylemidir. lakin neden cool olmaya çalışıyorlar anlamak zor. iki tane yuvarlak var içinde. *
Büyük ihtimalle bir sözlük sahibi olduğu için çaylakk olmuştur. halbuki zengin sözlük-uludağ sözlük kardeşiği doğabiirdi ortaya. ben zall yerinde olsam, mutlu bile olurdum, ne yazarlar geliştirdik, kendi sözlüklerini açtı diye. Ama şuan aralarında rekabet var sanki.
Zengin sözlüğü kurup bu işleri bırakmıştır. Lakin gelin görün ki, zengin sözlük çatısı altında yaşanan olaylar ve tahammülsüzlüğü ile bir çok yazarın soğumasına sebebiyet vermiş ve bünyesindeki çok kıymetli yazarları kaybederek, bildik cool adam başarısızlıklarını bir yenisini eklemiştir.
kendi açtığı sözlüğünde son zamanlarda gereksiz bir baskıcı yönetim anlayışı izlemekte olan kişi. ilk zamanları iyiydi hoştu, aslında hala biraz hoş gibi ama insanları korkudan tamamen susturmak.. yakışmaz.
eğer birisi bir iddiada bulunuyorsa adam akıllı verirsin cevabını, hatta konuşamaz duruma getirirsin. o da ağzını açmaz. ama sen korkaklık yapıp karşıdakini tek kelime etmeden yasaklarsan.. işte orada ufak ufak kıç tarafından batmaya başlarsın. yazık.. neyse.