(#6693418)
tam kendisine şu entrysi için ana avrat düz gidecektim özel mesajla, fakat sonra durdum. dedim ki, bu adam belkide zallın ajanıdır. sözlükte asayişi bozanları içeri ihbar ediyordur. yani sözlükten maaş bile alır bu dedim kendi kendime.
ah ulan kuğul adam! kim bilir ne canlar yaktın, ne silikler doğdu senin yüzünden!
Şuan formspring sayfasında açığa çıkan takıntısıdır. http://www.formspring.me/cooladam
2.yi sayfaya inerseniz görebilirsiniz.
Bir pipiyle bu kadar çok şey yapanı ilk defa görüyorum. *
http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=21302267
en cok ayar oldugum da, bu sozlukte yazip, sonra baska sozluklerde, bu sozluge bok atmaktir. ben de artik pek yazmiyorum burada, belki silinir giderim, ama tutup da buraya bok atmam. millet biraz olsun delikanli olacak.
başka sözlüğün reklamını gelir burda yapar...gider bir başka sözlükte burayı satar.utanmadan yaptığını buraya kopyalar...sonra gelir gene burda troller...
facebook hesabından moderasyona tehditler savuran yazardır.
--spoiler--
uludağ sözlük moderasyonu benden korksun. gerçekten korksun. çünkü tüm karanlığımla üzerlerine çökeceğim, bellerini bile doğrultamaz hale gelecekler! bekleyin
--spoiler--
sözlük korkmaktayız açıkcası, karanlığıyla çökmek falan v for vandetta tripleri falan bütün metro tünelleri iyice bi aransın!
trollükle suçlanan fekat yazdığı entarilerde içine işlenmiş bir serzeniş belirtisi gösteren yapı mevcuttur ama işi zor çünkü herkes ekşide adamı harcarlar.