bence karizmasının büyük çoğunluğu saçlarından kaynaklı olan talk showcu.o saçların karizma katabileceği ender hatta tek insan.aksiliklerle dolu günlerde bile güldürür,beni güldürmediği görülmemiştir.
senin aklını zikiyim nbc dedirten adam.
lan kıçının kılları tel kadayıf olmuş, sufle kartlarını bile doğru düzgün okuyamayan jay leno'yu tuttular buna yayını bıraktırdılar.
bu adam ondan kat kat komik, bi kere tipi komik.
ama sonunda başladı yine programına, özlemiştik.
larry king'i stüdyonun üstündeki bir krişe yerleştirip girdiği diyaloglarla yarıp geçmiş talk showcu. insan ister istemez bu herifi izlerken türkiye'deki talk showcu ya da komenyenleriyle karşılaştırıyor. sonuç hep aynı.
bin ladin in öldürüldükten sonra yaptığı şovlarda ladin ve ekibiyle alakalı monteler,videolar yaparak sanki amerika kahramanca birşey yapmış gibi dünyanın en büyük sorunu çözülmüş gibi hareketler,konuşmalar sarfederek kendsini izleyen amerikalıları zihnen etkilemeye,beyinlerine birşeyler yerleştirmeye çalıştığı düşünülen şov adamı.hükümetle işbirliği yapıyor olabilir.
işin diğer tarafına bakarsak işini iyi yapıyor.jest mimik ve esprileri komik olan talk show sunucusu.
işsiz kaldığı dönemde tura çıkan ve sahne arkası görüntülerinden de bir film yapan (http://www.imdb.com/title/tt1864288/ ) insan. Filmde Eddie Vedder'ın da görünrüleri var bir dakikalık.
beyaz show'u taklit eden adam. hatta dekoru bile taklit etmişlerdir. beyaz show'u kaliteli bir kitle izlerken, conan abimizi ergenler izler. beyaz show bütün dünyada yayınlanırken, bu abimiz sadece abd'de yayın yapmaktadır.
edit: bu sözlükte ironiden anlayan yok mu?
başarılı komedyen. yahudidir kendileri. önceden uzun zaman late night with conan o brien ı sunmuştu ardından bir süre tonight show with conan obrien ı sundu, anlaşmazlıklar sonucu nbc kanalından tbs ye conan programıyla geçti. ülkemizde cnbceve e2kanallarında yayınlanmaktadır. kendi programını yapmaya başlamadan önce the simpsons ta senarist olarakta görev yapmıştır. birde yardımcısı vardır andy richter adında.