kimsenin silinmemesi gerektiğini hatırlatan önermedir. Kimsecikler silinmesindir, yasaklar olmasındır, biraz daha saygılı ve anlayışlı olmak kaydıyla herkes paylaşsındır.
unutmayalım bu dünyada şeytana bile yer var, yer olmalıdır ki güzelliklerin kıymeti daha bir anlaşılır kılınabilsin.
mevlana'ya iran ajani diyecek kadar cahil birinin silinmesine destek veregim onermedir. bu tip cahiller kitap okumazlar , iki sayfalik google bilgisiyle ahkam keserler ,sirf prim yapmak icin bazi degerleri yok sayarak burada trolluk yapmaya calisirlar.