vasat troll. lafım size lan moderatörler. bu adam bana durduk yere özelden mesaj atıp rahatsız ediyor hakaret ediyor. ama ben onun başlığına yazarsam ceza alıyorum? bu adalet mi? bu adam neden ceza almıyor? gereken yapılsın yoksa ben yaparım.
borderline kişilik bozukluğu olduğunu düşündüğüm yazarımsı. afacan yerinde durmuyor. her an vazoyu kıracak sonra annesinden içli bir dayak yiyecekmiş korkusu barındırıyor sanki. muhatap olanı tarumar eder. aman deyim!
borderline kişilik bozukluğu olduğunu düşündüğüm yazarımsı. afacan yerinde durmuyor. her an vazoyu kıracak sonra annesinden içli bir dayak yiyecekmiş korkusu barındırıyor sanki. muhatap olanı tarumar eder. aman deyim!
borderline kişilik bozukluğu olduğunu düşündüğüm yazarımsı. afacan yerinde durmuyor. her an vazoyu kıracak sonra annesinden içli bir dayak yiyecekmiş korkusu barındırıyor sanki. muhatap olanı tarumar eder. aman deyim!
beni kendisine merhamet ettirmiştir. dalga geçmiyorum, belli ki bi stresi var kardeşimizin, bizlerle uğraşıyor bu yüzden. canım benim, hayat güzel, sıkma canını.
mantıklı yorumlarda bulunan, kendini sözlüğe adamış iyi bir yazar. severek takip ediyoruz.
edit: annemin mutluluğunu düşünmesiyle gönlümü fethetmiştir.
başlıklarına yazılmaması, oylanmaması, görmezden gelinmesi gereken troll. kimse herhangi bir tepki göstermemeli, gidene kadar da bu tavır sürdürülmelidir.
edit: ayrıca bu kadar değerli bir hikaye ve filmin trollük ile anılması da gerçekten çok üzücü... bari filmi rahat bıraksaydın.
an itibariyle bana da salak saçma bir mesaj atmış yazarımsıdır. ** muhtemelen diğer yazarlarımıza da yapmıştır bunu. bana sıra ne zaman gelecek diye bekliyordum zaten. moderatörler bir el atmalı gerçekten.