cinderella man

entry693 galeri29
    589.
  1. harbiden mal'dan anlıyor.. böyle bir mal kolay yetişmez...
    4 ...
  2. 590.
  3. --spoiler-- adam maldan anlıyor --spoiler--

    işte şimdi hak verdim.
    2 ...
  4. 591.
  5. mottosu ''gün gelecek trollemediğim kimse kalmayacak'' olan yazarımsı.
    3 ...
  6. 592.
  7. Bana da aynı şekil mesaj atmıştır. Lakin cevabı kondurdum öhöm.
    1 ...
  8. 593.
  9. 2. Mesajına hoş bir cevap verdiğim yazar.
    0 ...
  10. 594.
  11. sürekli annesinin kulaklarını çınlattıran şahsiyet.
    1 ...
  12. 595.
  13. vasat troll. lafım size lan moderatörler. bu adam bana durduk yere özelden mesaj atıp rahatsız ediyor hakaret ediyor. ama ben onun başlığına yazarsam ceza alıyorum? bu adalet mi? bu adam neden ceza almıyor? gereken yapılsın yoksa ben yaparım.
    0 ...
  14. 596.
  15. borderline kişilik bozukluğu olduğunu düşündüğüm yazarımsı. afacan yerinde durmuyor. her an vazoyu kıracak sonra annesinden içli bir dayak yiyecekmiş korkusu barındırıyor sanki. muhatap olanı tarumar eder. aman deyim!
    1 ...
  16. 597.
  17. borderline kişilik bozukluğu olduğunu düşündüğüm yazarımsı. afacan yerinde durmuyor. her an vazoyu kıracak sonra annesinden içli bir dayak yiyecekmiş korkusu barındırıyor sanki. muhatap olanı tarumar eder. aman deyim!
    0 ...
  18. 598.
  19. borderline kişilik bozukluğu olduğunu düşündüğüm yazarımsı. afacan yerinde durmuyor. her an vazoyu kıracak sonra annesinden içli bir dayak yiyecekmiş korkusu barındırıyor sanki. muhatap olanı tarumar eder. aman deyim!
    0 ...
  20. 599.
  21. bu gece arıza çıkaracağa benziyo. siper alın hacılar...
    0 ...
  22. 600.
  23. 601.
  24. 602.
  25. 603.
  26. beni kendisine merhamet ettirmiştir. dalga geçmiyorum, belli ki bi stresi var kardeşimizin, bizlerle uğraşıyor bu yüzden. canım benim, hayat güzel, sıkma canını.
    0 ...
  27. 604.
  28. bana da mesaj atınca şaşırdığım yazar. yazık lan zaarın işi gücü yok galiba eline bir şey falan verin oynasın.
    0 ...
  29. 605.
  30. gecenin bu saatinde neden nick altında anasının amı kadar entry girildiğini anlamadığım trol.
    anlamakta istemiyorum zaten.
    siktir git sıktın.
    0 ...
  31. 606.
  32. anladigim kadarıyla annesini mutlu etmek için kafasını kullanan kişi. ya da ben anlamadım.
    1 ...
  33. 607.
  34. mantıklı yorumlarda bulunan, kendini sözlüğe adamış iyi bir yazar. severek takip ediyoruz.
    edit: annemin mutluluğunu düşünmesiyle gönlümü fethetmiştir.
    0 ...
  35. 608.
  36. zekasıyla akılsız yazarları ayar manyağı yapan aktivist.
    0 ...
  37. 609.
  38. agzina ettigimin troludur. anama agir laf etmesede laf etti. iste bunlar hep.. (bkz: beyinsiz insan yoktur , az prezervatif vardir) mk.
    1 ...
  39. 610.
  40. başlıklarına yazılmaması, oylanmaması, görmezden gelinmesi gereken troll. kimse herhangi bir tepki göstermemeli, gidene kadar da bu tavır sürdürülmelidir.

    edit: ayrıca bu kadar değerli bir hikaye ve filmin trollük ile anılması da gerçekten çok üzücü... bari filmi rahat bıraksaydın.
    0 ...
  41. 611.
  42. beni tanıyor mu ki diye şüphelendiğim bir yazar , ama sanırım sallama herkese mesaj atıyor.. sözlükte yaşıyor galiba...
    0 ...
  43. 612.
  44. an itibariyle bana da salak saçma bir mesaj atmış yazarımsıdır. * * muhtemelen diğer yazarlarımıza da yapmıştır bunu. bana sıra ne zaman gelecek diye bekliyordum zaten. moderatörler bir el atmalı gerçekten.
    1 ...
  45. 613.
  46. trollün teki. bildiğimiz şeye bile kafanı kullansaydın deme cesareti gösteren troll.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük