çıkmaz sokağa işeme sıçma yapılır deyince şahsına saldırı yapıldığını zannederek hemen nick altıma abuk subuk tanımlamayla kendince misilleme yapan zavallı bir yazardır.
bana hayran olduğu için, nickaltlarımda, başlıklarımda hep yazan yazar.
(bkz: kaynananın sütun gibi bacaklarına çay dökülmesi)
başlığını açarak beni üzmüş ve utandırmıştır.
formalitesi mormalitesi yok. evlendiysen kaynanana o gözle bakınca biraz şey oluyorsun.
daha önce hiç entry girilmemiş bir başlığa ilk yazıyı yazınca kendisini başlığın sahibi sanan 12.nesil yazar.
ilerde iyi çocuk olacak bu yazın bir yere tabi trol olmasa.
Teşekkürler makina.
Sıkı takipçimdir.
Galatasaraylı ve Sevdiğim bir yazardı.
Dı diyorum çünkü (bkz: kaynananın sütun gibi bacaklarına çay dökülmesi) gibi çok çirkin bir başlık açtı. Kendisine olan bütün sempatimi sıfırladı. Entryi sildi ama başlık bilgisinden açanın kendisi olduğu görülüyor.
Kendisi 4 aylık kısa da olsa evlilik geçirmiş biri. (Kendi beyanı)
Arkadaşım kayınvaliden senin annendir. Nasıl böyle bir düşünce aklına gelir, başlık açarsın?
Bu tip düşüncelerden uzak durmasını tavsiye ettiğim bir üyedir.
--spoiler--
Dı diyorum çünkü (bkz: kaynananın sütun gibi bacaklarına çay dökülmesi) gibi çok çirkin bir başlık açtı.
--spoiler--
Sen halen orada mısın kardeşim? faiz yiyen annesiyle bilmem kaç kere... söylemeye dilim bile varmıyor, bu sözü zikretmiş adamsın gelip burada insanlık dersi mi variyorsun? Ayrıca benim özel hayatımdan sanane ulan?
Nihavent mahlaslı hırt ile kavga ettiği için çaylak yapılmış olan düzgün adam. işin garibi bu adam çaylakken sedat pekmez ve merc mahlaslı iki adet çapulcu neden halen yazar pozisyonunda?
Adam sabahtan beri küfür ediyor yazarlar hakkında hakaret eden başlıklar açıyor tabiki çaylak olacak. Ulan bu sözlükte nihavend ile benim çaylak olduğum kadar kimse çaylak olmamıştır ama adam geliyor diyor ki bu ikisi neden çaylak olmadı. işte bu yüzden size adam kayırıyorsunuz diyoruz.