Zor hayatı kötü bir şekilde bitti. Lisedeyken çoğu şarkısını ezbere bilirdim linkin park'ın. Belgeselini izlemiştim, kendisini bulmak için grup elemanları büyük uğraşlar vermiş zamanında. Işıklar içinde uyusun.
instagram fotoğraflarına baktımda sanki bir süredir bir şeyler yolunda gitmiyormuş gibi bir mesaj algıladım paylaştığı fotoğraflarda. Çok üZüntü verici bir durum. Korn un gitaristi intihar ı sorumsuzluk olarak görsede ben bunun haklı bir seçim olduğunu düşünüyorum. Bazen açıklama yapmak istemiyorum günlerce konuşmadığım zamanlar oluyor. Hep aöylemişimdir intihar bir seçenek olarak sunulmalıydı.
Kızmıyorum sana dostum sene 2017 aylardan ağustos bangır bangır heavy, one more light dinliyorum. Saygıyla...
2010'lu yıllara kadar hem müthiş bir sese hem de iyi bir müzik anlayışına sahip olan efsane vokalist. Kimse sesinin renginin en iyiler arasında olmadığını idda edemez. Son yıllarda pek dinlemiyordum ama eski şarkıları açar dinlerdim. Müthiş bir adamdı. Çok değerli adamdı. Popa yönelse de son yıllarda grup yine de kaliteli müzik yaptıkları oldu. Gerek bir tenorden scream vokal duyma şansını bize vermiş olduğu için, gerek müthiş melodileri bize dinlettiği için, gerek bir çoğumuzun ergenlik isyanı olduğu için ve gerek de çok çok farklı müzik türünün birleşmesinde köprü olduğu müzik dünyası chester'a bir çok şey borçlu. Seni seviyorum Chester, umarım hepimizin birlikte olabileceği bir yere gitmişsindir.
tam 1 yıl önce intihar ederek yaşamına son veren linkin park solisti. linkin park'ı zerre sevmesem de bu adam bir başkaydı. böyle ses bir myles kennedy'de var, bir de bruce dickinson'da.
Linkin Park'ın solisti 20 yıllık müzik kariyerinde önemli islere imza atmıştır . Ayrıca LP'den ayrı Dead By Sunrise adlı grubu vardır "Let Down" ve "Too Late" harikadır