hemşerim olduğunu nedense inkar ediyor sanırım ona buharda pişmiş balık (riba) -kiril alfabesi kabul etmiyomuş sözlük- ısmarlamamı bekliyor. ısmarlarım ben bizim evde pişirip yediririm.
allahım madem güzel yarattın ee ne diye çalışkan yarattın bir de. valla vericem ama uçmaktan fırsat bulamıyoruz. aşkım yılbaşını bari bana ayır, bu sefer de uçmaa. ben uçururum seni, hem jetlag da olmazsııın. hadi amaa.
nick altına girdiğim bir entry sürekli eksilenen yazar.
(bkz: #8108551) hayır, önceki entrylere bakıldığında makara amaçlı yazıldığı çok net. neden eksileniyor anlamış değilim. kendisini tanımam etmem fakat bir çıkar peşinde olanları rahatsız mı ediyor? neler dönüyor?
psikolojik baskı görmektedir. bu kadar da olmaz ama, bozdum anlaşmayı hindistan inek operasyonu burada biter.unutsun bazı yazarlar bedava inekleri falan.**
hbbia'nın damarına falan basmamıştır, bassa ne olacak hem diye söylenesim geliyor, nick altıma döşeyerek ayar verdiğini sanıp kendini rahatlatan hbbiacılara da selam ederim. kendi çöplüğünüzde ötün.
tanım: yedinci nesil bir yazar.
2. el satılık psp fat.
temiz ve az kullanılmış öğrenciden nokia e 90
150 bin km de 2000 model renault megane sw benzinli, değişeni yok. hasarsız. ihtiyaçtan satılık. memur arabası. muayenesi 2012 ye kadar geçerlidir. yeni çıktı muayeneden.
satılık sony notebook. 320 gb harddisk. temiz. garantisi devam ediyor.
ingilice- türkçe çeviri yapılır.
bilgisayara format atılır. 5 oyun hediye.
ayrıca bel ağrısı: 05*****5454