ceylina

entry628 galeri21
    277.
  1. turşu sever yazarı. Afiyet olsun ağbijim.
    1 ...
  2. 276.
  3. kendisi super mario' nun kurtarmaya çalıştığı prenseste olabilir belki.
    3 ...
  4. 275.
  5. benden sultan torunu olmaz, ben sadece sümüklerin efendisiyim.*
    0 ...
  6. 274.
  7. kibarca küfretmek ayıp değildir, hostesler de küfreder.
    5 ...
  8. 273.
  9. 272.
  10. BENiM iÇiN DÖNMÜŞTÜR, NAZLI KESiME DE HALT ETMEK DÜŞER.
    3 ...
  11. 271.
  12. yurtta kutlamalar sürüyor, naznaz mikrofon sende ?
    1 ...
  13. 270.
  14. allah razı olsun senden güzel ablam, sayende çocuğum kurtuldu.*
    (#12888637)
    0 ...
  15. 269.
  16. bana kuş almış, böyle hint bülbülü gibi bir şey. benden iyi olmasın ama güzel şakıyor hayvan, gerçi benim gibi gülemiyor o ayrı. hayır bir de diyor ki hatun; gülüşünü sana benzettim o bakımdan filan. De get! demek istiyorum kendisine...

    ayrıca neden sürekli beni banyodayken aradığını da çözebilmiş değilim. bir kere; "sesin eko yaptığında daha güzel geliyor kulağa" demiştim, o bakımdan sanırım. *
    2 ...
  17. 268.
  18. benim için türbülanstır kendisi. *
    3 ...
  19. 267.
  20. ben bu hatunun dağ' ı oluyorum sanıyorum. çünkü hep bir " dağ dağa küsmüş, dağın haberi olmamış" şeysi yaşıyoruz.
    3 ...
  21. 266.
  22. erkeklerin kendilerini çok akıllı sanıp, kadınları aptal yerine koymasıyla ilgili güzel bir ayar vermiştir. kutluyoruz hayatım. *
    2 ...
  23. 265.
  24. sözlüğe geri döndüğünü görünce sevindiğim iyi yazar.
    2 ...
  25. 264.
  26. 263.
  27. geri gelen yazarımız. şimdi gördüm. gidişi büyük yakı uyandırmıştı lakin dönüşü pek sessiz oldu.neyse tekrar hoşgelmiş.
    1 ...
  28. 262.
  29. ismini sözlüğü terk ettiği içün duyduğum yazar kişisi.

    gidene gel diyecek halimiz yok.
    0 ...
  30. 261.
  31. bunca zamandır sözlükteyim, adını ne duydum ne işittim ne de bugüne kadar her hangi bir entarisini görüp oyladım. ilk defa duydum ve gidiyormuş dediler. güle güle yolu açık olsun her kimse artık.
    2 ...
  32. 260.
  33. (bkz: #12934333)

    lady is back.

    arkadaş biriniz de şaşırtın da, şu ''gidiyorum...gidiyorum...gidemedim'' tribini yapmayın. maksimum bir ayda geri geliyor tüm sözlüğü bırakanlar.
    arkadaş madem geri geleceksin, ne diye atarlanıp ''sözlüğ bırakıyorum, msn istediler benden böhü'' diyosun.

    al kafa izni, çek git. hatta onu da yapma, burası hukuki yaptırımları olan bir kurum mu ki, giderken haber vermek zorunda hissediyor herkes kendini? ben de çekip gideceğim de, çok tazmnat ister hain zall diye mecburen takılıyorum.

    eleştiri konusuna gelirsek; her sözlük bir medya dünyası ve burada yazan her yazar ünlü. övgüyü de eleştiriyi de kabul etmek zorunda.

    not; mesajla yavşamadığım için bu entry hakkını kendimde görüyorum.
    15 ...
  34. 259.
  35. her şeyden önce o vardı...

    biz daha sudan karaya geçmemiştik o buradayken.
    0 ...
  36. 258.
  37. geri dönmesini istediğim yazar.
    kimin ne dediği umrumuzda olmamalı.
    1 ...
  38. 257.
  39. sözlüğün cici hanım yazarlarındandır. yeri geldiğinde de entrylerde lafını esirgemez, o ayrı.
    2 ...
  40. 256.
  41. 255.
  42. ceylina hakkında yazılanları moderasyon siliyor, sebebi ortada ama anlamayan varsa sebebini bdv'ye sorsun, bana değil.
    1 ...
  43. 254.
  44. 253.
  45. kimsenin iffeti ile oynamamıştır, istenen bütün hediyeleri bugüne kadar sahiplerine ulaştırmıştır.tabi her hediyenin bir bedeli oldu. konuşturmasınlar şimdi beni burda.*
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük