cenk hoca

entry30 galeri1
    26.
  1. bilgi adam reis'e fena bilenmiş. çok yakında bi şeyler olacak diye sayıklıyor. cengo'yu trajedik son bekliyor gibi xd.
    0 ...
  2. 27.
  3. Sinirden kafası şey gibi olmuş adam, evet şeyyy!
    0 ...
  4. 28.
  5. gerçek adı cenk hoca olan fitness antrenörü. hoca zaten adamın soyadı.
    aslen kıbrıslıdır. ve iranlı bir kadınla evlidir.
    son zamanlarda iran üzerine bir sürü gönderi paylaşmakla beraber pehlevi'nin en büyük destekçilerinden.
    deisttir.
    0 ...
  6. 29.
  7. bu at yarrağı da marjinal olacağım diye götü başı ayrı oynatıyor. keline çaktığımın pezevengi.

    gazze olaylarını iran ile kıyaslıyor piç. sırf islam düşmanı olacağım diye israil'e sakso çekiyor. güya karısı iranlı diye.

    gerçi ikinci mi üçüncü karısı mı ne ? çocukları ilk karısından.

    allah beyninden almış kasına vermiş.
    1 ...
  8. 30.
  9. ben işin inanç kısmını geçtim. bir insan gayet zamanla değişebilir. birisi zamanla ateist olabilir. zamanla müslüman da olabilir. bunda mesele yok.

    bu herife bakınca şunu düşünüyorum. daha düne kadar alfa erkeklik üzerine, red pill üzerine, adamlık vs konuları üzerine katı katı videolar çeken bir adamın evlendikten sonra eleştirdiği şeye dönüşmesi tam anlamıyla gariplik.

    bu adam iranlı bir kadınla evlendikten sonra iyice cıvıttı. karısı pehlevi destekçisi. haliyle molla karşıtı. son videoları da hep iran üzerine. ve sırf karısına yaranmak için özgürlük savaşçılığı adı altında siyonizm propagandası yapıyor.

    geçenlerde bir storysini gördüm. gazze'de ölen birkaç çocuğu paylaşmışlar. herif yorum yapıyor iran'da daha beteri var.

    sen ne yapıyorsun gözünü seveyim ? ölü sayısı mı yarıştırıyoruz ?

    mollanın yavşaklığına lafımız yok. ama gidip de sırf karına yaranmak uğruna savunduğun düşünce tamamen insanlık dışı. gitmiş netanyahu'yu, idf'yi (israel defence forces/israil savunma kuvvetleri) falan takip etmeye başlamış. bir tane de dingil var gazzelilerle dalga geçiyor bu da takip ediyor gülüyor.

    tamam kılıbık olmanda mesele yok. her erkek eninde sonunda kılıbık oluyor. ama kılıbıklığın bile bir adabı var.

    sen nasıl bir adam oldun gözünü seveyim ya ? hani adam gibi adamdın ? hani kılıbıklara laf atıyordun ?

    yarın iranlı karısı bunu terk etse eminim mollanın en büyük destekçisi olur.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük