Günümüzde gereğinden fazla ilgi konusu olmuştur. Tamam ben de biliyorum ama herkesin burçlara göre yorum yapıp konuşması, işin ciddiyetini ayaklar altına aldı. Yorum yapamaz oldum arkadaşlar, lütfen yani.
Koç ve boğa 'ya bakarak eril bir konu olduğunu söyleyebiliriz. Boğa burcu kadını yerine inek burcu kadını, koç burcu kadını yerine koyun burcu kadını diyelim. Feministler bir el atsın artık şu işe.
Onca yıldır stephen king okurum; doğduğumdan beri korku filmi hastasıyım, geceyarısı sokakta üç kişi vampir var diye çığlık atsa onlardan önce ben bayılırım korkudan, her türlü doğaüstü hikayeye ortam uygunsa beni inandırabilirsiniz...
ama şu burçlar kadar salak bir şey görmedim de işitmedim de...bi de her dakikasını burçlara göre yorumlayan yükselen alçaltan tipler var, allah onlara akıl fikir versin...
Koç burcuyum bazen burcumun özelliklerini okurken aha ben diyorum ama bazen hiç de bile böyle değilim dediğim oluyor belki gerçekten öyle olmadığımdandır belki de burcumun ya da benim zayıf yani kötü huylarımı kabul etmemek istememden de kaynaklanıyor olabilir emin değilim.
Kesinlikle inandığım şey. Beni tanımak isteyen açsın oğlak kadınının özelliklerini okusun. %100 ben. "Tarihsel ve bilimsel çalışmalara ilgi duyar" bunda bile yanılmıyor.
kuranda da buruc (burçlar) adında sure mevcuttur. dünya burçlar üzerine kuruludur, yani karakterde burçların etkisi kesinlikle vardır. ancak günlük fal, geleceği tahmin gibi şeyler men edilmiştir islamda. burçlara inanın onları sevin.