amerikalıların dünyaya hediye ettikleri, 'yemeksel sömürü'nün mc donalds'dan sonra gelen temsilcisi. her ne kadar zorda kalınan durumlarda tercih sebebi olsa da, hamburgerlerin içine koyulan hardal nedeniyle de, bol bol ahımı almış olan fast food markasıdır.
sorsana bi kardeşim, her otu b.ku yemeyenler var belki!... mc donalds her türlü kobrayı salsa da, whooper'ının eti mc donalds'dan daha iyidir.
mc donalds tan kat kat üstüne olan fast food dükkanı(!).sosları ve veriliş şekli olsun hamburgerlerinin tadı olsun mükemmel.tek sorun kola olarak pepsi verilmesi.
ürünleri rakibi olan mc donalds'la kıyaslandığında çok daha lezzetli olan ( daha fazla özenildiği bellidir , mc'deki havası sönmüş yumuşak patatesleri bulamazsınız burada ) fast food zinciri.
eski ceo'su joel weiss 'in yonetim ve isyeri iliskileri uzerine yazdigi how to get from cubicle to corner office kitabini okudugum uluslararasi fast=food zinciri ..
kitap biraz ego tatmini icerse de konu sonlarinda secilmis aforizmalar fena degildi.
her halde ve ahvalda mekdanılds denen dandrik yere bin basacak yer. lezzetli olduğunu herkes kabul ediyor ama bir tür algı yanılması sanırım mek'in bunun eline vermesi. tıpkı apsulut'un simirnoff'tan kötü olup daha çok satması gibi..
whopper'ina bise demem ama french fries'i mc donalds'tan cok daha tatsiz. ayrica bu iki firmanin turkiye'de yaptigi hamburgerler cok daha ozenli ve lezzetli. abd'de, hayattan bezmis gibi hazirladiklari hamburgerleri gorunce istah mistah kalmiyor.
terkedememe nedenlerimin başında hamburgerinden önce o enfes sosları gelir benim için inanılmaz lezetlidir acı sosu ve sarımsaklı mayonezi herkeze tavsiye ederim.
mc donald's da genç türkcell lilere 1 alana 1 bedava iken pek iş yapamayacak olan kuruluş, iki saatte hesap yapan kasiyerleri bulunduran kuruluş, bunu da geçtim siparişler ooo orasını sormayın..
taksim deki burger kingte pisuvarları çok garip olan işerken hep izleniyormuş havası veren bir yerdir. yakında klozetleri de halka açabilirler, açık alanda topluca s.cabiliriz.
2 ay çalıştığım ve hayatımda yemediğim azarları yediğim bir restorant olan b. king için diyebilirimki; yemekler mükemmel, özellikle çalışan birisi her gün whooper, mexicano, italyano gibi şeyleri yemesine rağmen yine de aynı şeyi yemekten bıkmayacak kadar leziz hemde, işin sırrı ise; zamanı vaktiyle defalarca kez denenip en sonunda mükemmel lezzete ulaşılıp, ürünün içine koyulan; ketçap, domates, mayonez vs. gibi ürünlerin her defasında aynı şekilde ve ölçüde konularak bir standart haline gelmiş olmasıdır, bir gün broiler denen etlerin atılıp piştiği makinenin başında duruken, ekrana gelen onlarca hamburger whooper vs. gibi siparişlerin ardından ekranda ekmek yazmasıyla bir arkadaşın "ekmek mi yazıyo lan orda o ne olm fırın mı burası?" şeklinde verdiği cevapla ve de buna benzer ilginç trajikomik olaylarlada çalışırken ara sıra yarıldığımız bir işyeriydi benim için.