gözü dönmüş cahil, kafaları yıkanmış insan bile olamayan bir topluluk. şehit andığını zannedip sokaklarda gerçek terörü yaşatıyorlar ve buna kimsenin sesi çıkmıyor sadece polisdenen, sözde vatandaşı korumakla görevli zavallı devlet memurları bu vahşilere çekilin yavrum demekle kalıyor.
okadar cahillerki sinirlerini uyuyan bir çucuğun arabasından , rock kafelerin camlarından, onların ulaşamadığı kişilliğe sahip ve buyüzdende hazmedemediği insanlara saldırarak çıkartmaya çalışıyorlar. ve böyle yaparakta milliyetçiyiz vatanı seviyoruz diyerek şehitlerin arkasına sığınınıyorlar!
bu gözler şehit protestosu adı altında estirilen terörü gördü!
sokaklarda cam çerçeve indirerek yürüyenleri,
uzun saçlı, küpeli erkeklere saldıranları,
türk bayrağı olmayan araba ve dükkanları tahrip edenleri,
hiçbirşey yap-a-mayan güvenliği!
en kötüsü,
satanist, komünist diye saldırdıkları bir kafenin önünde tekmeledikleri bebek arabasını!
içinde oğlum uyuyordu! ileride zorla askere alınacak devrim boran'ım!
bu yürek, milliyetçi provakasyonlarla bursa'yı cehenneme çevirenlerden daha çok üzüldü 12 cana!
ve hepsinden daha çok seviyordu bu vatanı!
birtanecik yeğenim devrim boran'ın annesidir, ablamdır, canımdır, ciğerimdir. azıcık deli olsa da, hiper aktif olasa da, bazen çocuğunu unutsada genede ona benden başkası katlanamaz, sırdaşımdır, herşeyimdir.
bir inancın yüceliğinde buldum seni
bir kavganın güzelliğinde sevdim.
bin kez budadılar körpe dallarımızı
bin kez kırdılar.
yine çiçekteyiz işte yine meyvedeyiz
bin kez korkuya boğdular zamanı
bin kez ölümlediler
yine doğumdayız işte, yine sevinçteyiz.
bitmedi daha sürüyor o kavga
ve sürecek
yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek!
...
hepımızın mustafa amcasına selam yollamıstır, bilmem kac kilometreden. sevdirmistir kendini, benımsemıstır cunku annelıgı; vardır her annede olan o tavır herkese karsı. goremedım kımseyle bır tartısma esnasında ki sizde goremezsiniz ideolojik degilse olay ozaman da haksiz oldugunu gordugunde susmustur.
ablamdır kendısı saygım ve sevgım sonsuzdur.
"öyümcek adam konseye gitmiş, oyda da gitmiş otuymuş yukayı"
aylarca bursaya gideceğim diye ağlayıp sızlayan sonunda muradına eren, aynı zamanda beni uludağ sözlüğe bir dönem bağımlı yapmaya çalışan fakat son anda marmaraya kaptıran * yazar kışısı. *
dunyayi nasil oldugu degil nasil olmasi gerektigi gibi dusunen , kendi dusundugu dunyada yasayan veya sozlukte bu sekilde gorunen yazar.
(bkz: anne ben tespit yaptim)
e doğal olarak rüyalarını "kendi kendine gören" şahıs! ayrıca freud a göre rüyalarımız "günlük yaşamda bastırılarak bilinç altına atılmış" şeylerdir.. kısmen gerçektir..!
her entrysiyle fark yaratan(!), lafı gediğine koyan(?), ayar üstadı(!?) dört dörtlük bir yazar. entryleri oldukça açıklayıcı(!) ve özgündür(?). for example; (#1658632)