bosversene ya

entry7 galeri0
    7.
  1. 6.
  2. 5.
  3. ilk nick altı yazısı ile kopmama sebebiyet vermiş yazardır. böyle mi karşılanır!

    hoşgelmiştir de adam 6. nesilmiş.
    kimin kime hoşgeldin demesi gerekiyormuş dostum, var burda bir terslik. *
    1 ...
  4. 4.
  5. kendini nick altına yazıp duran yazar. olsun, yine de hoş gelmiştir.
    2 ...
  6. 3.
  7. Nickinden ergen havaları sezmekteyim.
    0 ...
  8. 2.
  9. "hoş buldum. kız değilim malesef, kusura bakma :/" diye cevap veren yazardır.
    1 ...
  10. 1.
  11. hoş gelmiş çıtır yazar, inşallah kızdır.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük