bazılarının artık harbi makine gibi çalıştığı site. vaktinde ben de girip bir şeyler yapmaya çalıştım, doprusu bir tane montemi anasayfasına çıkartıp bırakıcaktım. çıkarttım da.
alternatif mecra olmayışından, kötü yönetim ve tek yanlı bakış açısı sebebi ile kalitesiz işlerin doluştuğu sitedir. daha özgür bir benzer siteye ihtiyaç vardır.
hz isa ile alay eden onlarca monteye sahip site. hz muhammed`e hakaret iceren bir karikatur olunca dunyayi ayaga kaldiran milletimiz nedense bu siteye karsi sessiz kalmaktadir.
onlar hz muhammed ile dalga gecerken kotu, biz hz isa ile dalga gecerken iyi. oysa peygamberlere inanmak bizim iman etmemizin sartlarindan birisi, hristiyanlarin degil.
her biri ayrı ayrı güzel olmuş, emek verilmiş izleyin zamanınızı ayırdığınıza değer. tabi edu'nun hakkı yenmez ama benim gönlüm üçüncülüğe layık görülen video ile jüri özel ödüllerinde ikinci olan video arasında gidip geliyor.
Facebook'tan daha çok bağımlılık yapmıştır kendisi,
şu an facebook'ta ünlü olan Fruit Ninja montesi (bkz: http://www. bobiler. org/uyarga_m264237n) benim tarafımdan yapılmıştır.