tüm entrysini, ya da bir paragrafı, tek cümleyle yazmaya çalışan kompozisyon yoksunu, dolambaçlı kelimeler kullanmayı maharet sanan ve her fırsatta yedinci neslin bir taraflarını yalamadan duramayan uludağ sözlük üyesi.
subjektiflik konusunda son derece haklı. sözlüğü günlük gibi kullanan aşırı fazla teşhirci yazar var.
iki satır kendi düşüncesi yok hayata karşı çoğunun; kendinin reklamı peşinde millet.
bu yazılarından dolayı tebrik ediyorum.
objektifliği yüzünden çaylak edilen yazar. muhtemelen ben de birazdan çaylak olacağım. anlamıyorum; ırkçılık yapan yahut iktidar yalakası ne kadar yazar varsa dokunulmazlığı oluyor, sözlüğün duayeni adam gidip de bazı hassas konulara vatan, millet, sakarya diyerek değil objektif yaklaştığı için çaylak yapılıyor. dinle yahut cinsellikle dalga geçercesine açtığı başlıklarında, girdiği entrilerinde kılına dokunulmayan adam şimdi direkt çaylak yapılıyor. ilginç sahiden.
nutuk ve kuranı kerim karşılaştırması ile insanları gruplaştırdığına, araya fitne fesat sokmak için elinden geleni yaptığına emin olduğum kişidir.
sıçtığı başlıklarla her türlü görüşe, inanca dil uzatıp aşağılayan ve bunu özgürlük olarak niteleyen kişidir.
elbet beğenilmesi gereken tarafları da var. mesela sinema konusunda üstad derim kendisine. yiğidi öldür hakkını inkar etme.
kibar yazardır, baska bir sözlükte karşılaşmamızda dikkat ettim. fikirlerine de katılmıyorum orası ayrıdır bu kendisini de sizi de ilgilendirmez ama dediğim gibi.