tadından yenmeyen dizidir. her bölümü farklı güzelliktedir.
bugüne kadar tek vasat bulduğum bölüm 3.4'tü. en vasat bölümü bile kalitelidir, hak yemeyelim.
önceki sezonlardaki şok etkisini bu sezon veremedi diyenlere +1'imle geldim. charlie biraz paslanmış. ama gelip de kötü demem.
--spoiler--
1. bölümde tatlılığa ve yıkıma doyduk. 2. bölümde korkularımıza yenildik. 3. bölümde minnoş adamdan pedofil çıktığını ve onun bebek yüzüne kandığımızı gördük. bi white bear cezası değildi bölüm ama güzel bitti. henüz 4ü tam izlemedim çünkü biraz ağır ilerledi. resmen ilk defa black mirror'da uyuyakaldım. 5 ve 6'da aradığımı bulurum umarım.
--spoiler--
3.sezonda bütün bölümleri izledikten sonra hakkında bir tane daha uzun uzadıya entry girmeyeceğim ama izlemeyen kalmasın efenim. ufkunuzu açan dizilerden birisidir kendisi.
3. Sezon 2. Bölümün beynimi yaktığı dizi. bitireli 15 dakika oldu hala oturup bölüm hakkında düşünüyorum başka bir şey düşünemiyorum. uzun zamandır beni böyle geren bir şey izlememiştim. teşekkürler black mirror seni çok özlemişim iyi ki varsın.
3. sezonunun daha bir efsanevi olduğu dizidir. Dizinin subliminal mesajları var o ayrı. Ama her bölümün sonunda açığa çıkan gerçek bir mesaj var. 8.8 imdbye sahip en kaliteli dizilerden birisidir.
Ay resmen 3.sezon! Hem de 6 bölüm!!
Bu dizinin ürkütücü bir çekiciliği var. ingiliz dizisi olmasından kaynaklı da olabilir tabi. Normalde psikolojik gerilim de dram da hiç sevmem ama bünyem bu diziye hayır diyemiyor.. Tabi sınav haftası diyor o yüzden 1 hafta dondurucuda *
arkadaslar bakin ilk iki sezonu malum yerlerden indiriyorum su an ama begenmezsem bozusuruz.
ingiliz yapimi olmasaydi iyiydi aslinda, aq ingilizlerinin dizilerini hic begenmiyorum da. zaten christopher nolan denen dingili de hic sevmem. neyse, belki bu bir ilk olur.
ihtimaller dahilindeki korkunçluğa dikkat çeken muhteşem yapım. her dakika ulan diyerek izliyor insan. kesinlikle kaliteli vakit geçirme imkanı sunan dizidir.
ilk üç bölümünü gün içerisinde izlediğim, dördüncü bölüme başlamamak için kendimi zor tuttuğum 3. sezon ile beni benden almayı başardı resmen. efsane biraz sönük başladı gibi gelse de her bölüm ayrı ayrı şok etkisi yaratmaya devam ediyor efendim. 6 bölümünde direk elimizin altında durması da istemsizce bir an evvel bitirme kaygısına sokuyor insanı.
3x1
--spoiler--
sosyal medyada beğenilme kaygısına öyle güzel değinilmiş ki, beğenmeyenlere şaşıyorum resmen. ulan sokakta, cafede, her yerde karşımıza çıkan insanlar bunlar. evet, evet biziz lan bu!
--spoiler--
3x2
--spoiler--
son zamanlarda bir şeyi izlerken hiç bu kadar gerildiğimi hatırlamıyorum. çocuğun annesinin aramalarının en son oraya bağlanması ayrı bir dumur yarattı bünyemde. olum ben hassas adamım boşluğuma vurdunuz resmen bu bölüm.
--spoiler--
3x3
--spoiler--
baştan sona izleyip son sahneye gelene kadar ne yalan söyleyim, aklımın ucundan geçmezdi o veletin şerefsiz olacağı. yok arkadaş, kimseyi tanıyamıyorsun. ince eleyip sık dokumadan kimse hakkında peşin hükümlü olmamak gerekiyor. son sahne ayrı bi tiksinç gelirken, birden efsane bir cezalandırma yöntemi olarak beğenimi kazandı.
--spoiler--
geleceğe umutla ile bakmamızı sağlayan dizi * yeni sezonunun yeni bölümleri bugün netflix'e düşmüş. imdb sayfasınadaki '' San Junipero '' isimli yayınlanan bölümü 9.4 gibi uçuk bir puan almış. merakla bekliyoruz.