artık dokunmamaya başladın gitgide daha fazla içiyorum ama çakır keyif dahi olamıyorum ol öğrenciyiz sonuçta bir tane içince az bir güzelleştir insanı bütün param sana gitmeye başladı oysaki ilişkimizin ilk yıllarında ne de güzeldin bir tane içsem bile sebepsiz yere güldürürdün o günleri özlüyorum ama ne yapayım biçareyim, sanırım ilişkimiz burada son buluyor.*
resmi fakir içkisidir. tekele gitmeden önce her seferinde bol bol düşünülür, "yahu şimdi bacardi mi alsam, 35lik olmeca mı alsam, sonra biraz da vodka falan mı alsam?" denilir. iki şişe birayla eve geri dönülür.
şimdiye kadar hiç içmediğim nasıl bir tadı olduğunu bilmediğim içecek. yok arkadaş şakirt de değilim, 22 yaşındayım ama nedense bu mereti içecek ortamda bulunmadım hiç.
en popüler, en ucuz olması dolayısıyla en çok tercih edilen, sarhoşluğa en az sebebiyet veren fakat yine de dikkat edilmesi gereken, biraver şeklinde ise su ile karıştırıldığı için gerçek tadını vermeyen içecektir.
içtikçe içildiğinden cebi diğer alkollü içkilere göre daha fazla yoran ancak alışkanlıklar ve kolay ulaşım sebebiyle belli mekanlarda sudan fazla tüketilen içecek.
sen ne sikim bir şeysin lan. vodka içiyorum vhiskey içiyorum etki etmiyor ama senden 3 tane içince gözlerim bulanıyor be kardeşim. sikeyim ben bünyemi bebeğim maltın tadı çok güzelmiş seni seviyorum ben cidden. dostsun lan sen kız terk etti ama hala buradasın bebeğim.