bir derdim var

entry1305 galeri73
    101.
  1. bir derdinizi açtığınız modların "konuşma fazla, samimiyet de yapma, laubalilik istemez!" tavrıyla cevap verdikleri fasilite. yararlı mıdır? evet kesinlikle yararlıdır ama sözlüğün sıcak havasına bu tavır pek yakışmamaktadır...
    1 ...
  2. 102.
  3. artık monitörümde üstündeki yazının silinmek üzer olduğu, her şeyi dert edinen bünyemde sürekli yönetimin başına ekşimeme neden olan fasillite. çok işe yaramaktadır. nitekim bütün sorunlara çözüm sorulara cevap buluyoruz.
    0 ...
  4. 103.
  5. istatistiğini tuttuğum zımbırtı.

    ve gördüm ki, modlar gunde ortalama 20 şikayet alıyorlar. ama aynı şikayet içinde kaç kere mesajlaşılıyor? daha onu çözemedim. *
    0 ...
  6. 104.
  7. sorular yanıtlanınca bir uyarı fasilitesi ile haber verilmesi gereken aparat.
    1 ...
  8. 105.
  9. mor ve ötesi grubu, "bir derdi olan çocuklar" olarak anılmaya giden projelerini hazırlarken.

    ihtimalle: istanbul/unkapanı ya da dmc civarları, 2000li yıllar.

    p.s. "ne derdin var kardeşim, gel otur soluklan yeğenim, anlat" demek isteniyor hep nedense duyunca.
    1 ...
  10. 106.
  11. moderasyonun çok hızlı çalışıp biz yazarlarına sorunlarımızı çözmede yardımcı olan uygulama.
    1 ...
  12. 107.
  13. son 24 gun icinde 500 sikayetin yapilmasini saglayan fasilite.
    1 ...
  14. 108.
  15. moderasyonun zahmet edip 1 kelime cevap yazmadığı uygulama. durum:kapatıldı. (bkz: ne yapıldı da kapatıldı kardeşim)
    2 ...
  16. 109.
  17. güzel bir uygulama.. sadece kiminle muhatap oldugumuzu soylememeleri , ne dersek diyelim astigimiz astık kestigimiz kestik mantıgında olmaları , kapatıldı bitirildi gibi ifadelere sahip olmaları gibi ufak eksileri vardır... bu eksiler uc uca eklenir büyür...sonrasını yazarsak forum mantiginda girdi olur silinir...
    2 ...
  18. 110.
  19. moderasyon cevap verdiğinde herhangi bir uyarının olmadığı , bu sebebten dolayı da yanlış anlaşılmaların ortaya çıkabildiği güzel uygulama.
    1 ...
  20. 111.
  21. 112.
  22. 113.
  23. mustafa hakkında herşey filminin sonunda mustafa fikret'in kafasına silah dayadığı anda girişi çalan mor ve ötesi şarkısı.
    0 ...
  24. 114.
  25. canım sıkıldıkça moderasyonu rahatsız etmeme yarayan buton. iyiki varsın bir dedir var. var oğlum valla.
    0 ...
  26. 115.
  27. kkullanılması gereken butondur. gecenin 2:41'inde attığım sorun 2:43'de çözülmüştür efendim.
    1 ...
  28. 116.
  29. süper calışan müthiş hizmet.
    *
    0 ...
  30. 117.
  31. hiç bir boka yaramayan hizmettir. yada moderatörlerin adam kayırdığına güzel bir örnektir. nasıl bir incelemeyse hala bitmedi ama insan süper kahraman olunca işi zor olur tabi onlarda haklılar. *
    - edit -
    haksızlık etmişim harıl harıl çalısıyorlar. *
    0 ...
  32. 118.
  33. 15 dakikadır cevap beklediğim ama kimsenin zahmet edipte cevap yazmadığı hizmettir.
    naylon hizmet. *
    0 ...
  34. 119.
  35. çalışmayan hizmet. ayrıca;

    (bkz: Çaylakken 40 karakterden daha kısa entry giremezsiniz)
    (bkz: pisi pisine yazarı çaylak edip doğru düzgün hesabını verememek)
    0 ...
  36. 120.
  37. akustiği daha bir güzel olan şarkı.
    0 ...
  38. 121.
  39. 122.
  40. vize basvuru takibi gibi, uzun sure 'inceleniyor' yazan meret.
    1 ...
  41. 123.
  42. moderatörlerin, şikâyet ve sıkıntıları 12 saatte bir yanıtlayabildiği, onda da ilgilenmekten ziyade bazı komplekslerin içinde olduklarını gösterme çabasına giriştiği şikayet butonudur.
    2 ...
  43. 124.
  44. gönderdiğim bir sorunu 6 gündür inceleyen hizmet. bir de şu var;

    (bkz: hızlı ve etkili sorun iletme-çözüm bulma aracı)
    3 ...
  45. 125.
  46. modlarin ayar verme ve halledildi / tesekkurler deme fasilitesi. bazen de ciddi ciddi derde derman olurlar. ama saglarindan kalkmislarsa. yazdiginizi kayda deger bulmuslarsa falan filan iste. keyif olayi.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük