bilisiz

entry1409 galeri94
    438.
  1. 437.
  2. düşündüklerini nick altına yazan garabet.
    1 ...
  3. 436.
  4. pkk ya da sarmasa nefret edeceğim yazar.
    1 ...
  5. 436.
  6. 435.
  7. 434.
  8. muhalefetin ne kadar zavallı olduğunu uygulamalı olarak gösteren ak parti'li yoldaş. hizmetlerin çok maklube geçiyor kardeş.
    1 ...
  9. 433.
  10. bu kullanıcının 2 tane amacı vardır, 1- isminin sol frame den düşmemesi, 2 -kullanıcıları sözlükten soğutmaya çalışmaktır.

    1- sözlükte celebrity olmak 2 farklı yolla mümkün olur;

    1. yöntem sevilen bir yazar olursun, yazdıkların okunur, oylanır, her gün övgü dolu mesajlar alırsın, adın hergün sol frame e düşer bu tanım sana sanki pek uymuyor.

    2. yöntem nefret edilen yazar olmaktır, deli saçması entryler girersin, sağlıklı beyinlerin düşünme şekline pek benzemez olayları ele alış şeklin, trollemek uğruna arkasında bile duramayacağın savlar üretirsin ama hep sıçılmış bok gibi kalırsın asvalt üzerinde. insanlar üzerine basmamak için yakınına bile yaklaşmaz ama zaten senin istediğinde budur, nefret edilmek, kendine küfür ettirip egonu tatmin etmek, bunu başardığın zaman adın hergün sol frame e düşer, farklı farklı yazarlar sana hakaret ederler ama umursamazsın, zaten amacını gerçekleştirmişindir.

    sözlükten yazar soğutmak nedir?

    kalitesiz entry girip bilgi kirliliği yaratmak ve senin iddialarını çürüten mesajlara bile aldırış etmeden saçlamaya devam etmek.

    troller bile yeri geldiğinde eğlenceli olabiliyorlar ama sen troll bile değilsin, normal bir kullanıcı hiç değilsin çünkü normal kullanıcıların hayata bir bakış açıları vardır, bir gün öyle diğer gün başka türlü konuşmazlar, normal kullanıcılar kendilerine küfür edildiğinde yüzü kızarır, senin gibi monitöre bakıp pişkin pişkin gülemez, tıpkı şimdi güldüğün gibi.

    hadi yine iyisin, yine amacına ulaştın, bak adın sol frame e yine düştü, hayrını gör.
    4 ...
  11. 432.
  12. modların kanatları altında olan botumsu yazar. nedense nickaltında ayar yediği hakaret içermeyen entryler silinirken beyefendinin entryleri müzede saklanır gibi özenle durmaktadır.
    ayrıca; (bkz: provokatör bot)
    1 ...
  13. 431.
  14. Ergenin ve kara cahilin dik alasıdır. Muhattap almamak esastır.
    0 ...
  15. 430.
  16. Çocuktur ne yazsa yeridir. Daha büyüyecek o zaman anlar belki.
    0 ...
  17. 429.
  18. Bazen üzerine çok gidildiğini düşündüğüm yazar. Yazık arkadaş dışlamayın.
    0 ...
  19. 428.
  20. (bkz: #20285972)

    yapma canısı. bilgi birikimimden faydalanmak istiyorsan bir mesaj uzağındayım ulaş bana.
    1 ...
  21. 427.
  22. 426.
  23. 425.
  24. insanların ne yazdığını okumadan bence direk yazıyor.

    (#20281373) da zaten yazıyor geyik yaptığım ama define bulmuş yahudi gibi hemen cevap veriyor (#20281393).

    faşist, maşist allah ne verdiyse yardırıyor. olsun ben seviyorum kendisini, görüşlerini sevmesem de sonuna kadar okuyorum yazılarını. herkesin fikri, düşüncesi tek olsaydı zevki olur muydu bu dünyanın. öncelik hoşgörü sanırım.
    4 ...
  25. 424.
  26. tüm direnişi evinde pc başında takip etmiş cengaver!
    amk ne zaman gelsem adam sözlükte.
    2 ...
  27. 423.
  28. her yere şu görseli paylaşıp bunu benim paintte yaptığımı söyleyen yazar. paylaştığı görseli saat 22:47 de eklemişim...(img:#467714)

    benim o görseli aldığım yer ise bu sayfadır... http://www.sosyalistforum...cildi-5-yarali-var-7.html

    görselin yüklendiği saat ise 22:28 dir... ben buraya yüklemeden tam 19 dakika önce oraya yüklenmiş yani bu görsel.

    şimdi diyecek ki mutlubaykus'un sosyalistforum daki sahte hesabı...

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/467923/+

    (bkz: jandarmaya ekmek götüreni öldüren komünist/#20274838)

    sabahta aynı şeyi söylemişti çünkü. oradaki nik farklı dinc adında biri buradaki ekim_arat adında biri...işim gücüm yok paintte böyle dandik bir çalışma yapacağım...

    bir dediği diğer dediğini tutmayan böyle adamları önemsediğim düşünülmesin benim için varlığı karasinek kadar önemlidir. *
    1 ...
  29. 422.
  30. 421.
  31. bir zamanlar sürekli bir kesim yazara pkk lısınız pkk propagandası yapıyolar falan diye kızıyordu. nasıl pkklı oluyor anlamıyorum yazarı. anlamadım.
    4 ...
  32. 420.
  33. görüldüğü yerde eksilenenlerden yazarımsı, provokatör.
    4 ...
  34. 419.
  35. ayar yiyince olayı farklı yerlere çekmeye başladı.

    iyi yazar, her gün okumadan edemiyorum. *
    (bkz: sinirlenince çok güzel oluyorsun bilisiz)
    2 ...
  36. 418.
  37. birisi şu arkadaşa kendi desteklediği partinin geçmişinin kronolojik olarak anlatırsa tüm türkiye için çok güzel olacak.

    sosyalist türkiye partisi>>> sosyalist iktidar partisi >>> türkiye komünist partisi

    bunlar hiç kendisine bir şeyi çağrıştırıyor mu bilmiyorum ama bazı konularda bil*isiz olduğu kesin.
    2 ...
  38. 417.
  39. Doğulu, zayıf, çelimsiz, kara kuru, kıllı bi tipi olduğunu düşünüyorum,
    iki gram aklı var onuda terör propagandalığına harcıyor üstelik..

    içimizdeki irlandalı msına koyim bildiğin!

    Herif bildiğin pkk yandaşlığı yapıyor sözlükte.
    Devleti, askeri, polisi direnişçi zart zurt ayağıyla karalıyor sözlükte,
    Kürdistan türküsü söylüyor aramızda,
    inanmayanda bi ufak göz atsın..!

    Delikanlısınız ya, hınımına!!

    Bi kaşık su, anladın ?
    8 ...
  40. 416.
  41. hayatına türk solu gazetesinden okuduğu haberlerle yön veren yazar. aslında fena bir insan değil,sadece komunistlere fazla inanmış..

    edit; kendisine fena insan değil dedim diye bana eksi oy veren kişidir. tamam kötü insansın. rahatladın mı.??
    1 ...
  42. 417.
© 2026 uludağ sözlük