şimdi soruyorum, ben tp sözlük üyesi olsaydım hangi babayiğit benim elimi tutacaktı da acaba söylemeyecektim de herkesten saklayacaktım? aha gülüyorum buna pohahahha....ayrıca da bu ne biçim bir cümle oldu amk la...neyse sittir et koç...
ayıp ayıp...çamur atmışsın ama boş bir başarısız atmasyon çamur olmuş...neyse la vaktimi sen gibi atmasyoncu asosyal ezmelerle geçiremem baboş..var get dalgana bak dalgan büyüsün...ispatla demedim bile dikkat et...allaha emanet ol...çünkü buna ihtiyacın var belli...
ankara'ya ayak bastığını açıklamış. yarından tezi yok memlekete dönüyorum amk. bu hırboyla aynı şehirde yaşamaktansa memleketimde ekin eker, rüzgar biçerim. inek sağar, süt içerim. yeter ki sensiz olayım, ben yorgansız, döşeksiz bol yıldızlı gecelere serpilirem. saçak altında uyuram yağmurlu havalarda. yeter ki sensiz bir şehirde olam. en katmerli hüzünlere yoldaş oluram, yeter ki sensiz bir şehirde merhaba diyem karanlık gecenin şafağına... *
Polis ahmet atakan'ı kafasına biber gazı atarak katletti iftirasi ortaya çıkınca devreleri yakmış provokatör. Eylemciyi sivil polisin attığını iddia etmektedir şu sıralar.
Yazdiklarinin ucte biri adalete teslim edilse icerden cikamicak herif ama hala millete tehditler savuruyor.
Lan olum sansini zorlama lan.
Ha bi de elinden geleni ardina koyma.
anarşinin ne olduğunu bilmeyip buna rağmen yorumlar üretip, pkk' nın anarşi yaptığını iddia eden cahil. ara sıra oku bari amk.
bu arada anarşi yapmak ne len zırtapoz?