Tıraş bıçakları ikiye bölüyorlar sözcüklerimizi.
Kimin ağzından çıkıyoruz? Evren, şafağın
sislerinde yitmiş bir Boeing.
Hiçbir şeyi sevmiyoruz bilgisayar çağında.
Yıldızların gebeliğini öngörmek yeterli.
Kapak mankeni kızlar geveze şairlere
randevu vermiyorlar artık. Anlamak isteyenler
dom dom kurşunu yiyecekler karınlarına.
Ruh, çok pahalı bir köpek: sandviç atılsın kendisine!
Özlem mühürlenmiş. Kuşkunun onuruna
sıkıntımızdan daha uzun metrajlı bir film çevireceğiz.
Kim boşaltacak karşılıksız gözlerimizi
bir banka gibi? Kutsal dağ hapını içiyor
ve hiç gebe kalmayacak.
Bilgisayar dişidir" diyorlar, "çünkü onun mantığını yaratıcısından başka hiç kimsenin anlaması mümkün değildir, bu bir. Yaptığınız en küçük hatayı bile derhal hafızasına kaydedip tekrar tekrar önünüze koyar bu iki. Ve bir bilgisayar aldıktan kısa bir süre sonra fark edersiniz ki, bir o kadar daha parayı ona gereken aksesuarlar için harcamaktasınız, bu da üç."
şu anda karşısında bulunduğum teknolojinin var olma sebebidir.ilk çıktığında bir oda büyüklüğünde olan ve sadece hesap makinesi görevinde olan bu ''insan yarısı'' insanların eğlence unsuru olma yolunda kendinden emin adımlarla ilerliyor.
asıl işlevi bilgi veren,işlerinizi yapmaya yarayan bu alet 90'ların sonlarına doğru bir eğlence aracı olarak görülmeye başlandı.hesap makinesi yapmaktan çıkan bilgisayarlar artık bizleri oyunlarla eğlendiren videolarla başından kaldırmayan bir hal almış durumda.
türk toplumunda kişi başına düşen günlük bilgisayar başında oturma süreci 2 saattir.bunun bir saatinde gereken işler(ödev,hesaplar vs) yapılır geriye kalan bir saatte ise gereken her türlü ihtiyacınızı giderebilirsiniz.
eskiden nasıl ms işletim sistemi olarak kendini dayattıysa şimdi de halen aynı olan,ancak zamanla yeni işletim sistemlerinin çıkmasıyla kullanımı çeşitlenen ve yaygınlaşan çok teknolojik alettir.güçlüsü,eskisi varsa da kullanılabilinen ve aslında türkler dahil birçok firmanın işletim sistemi çıkardığı cihazlardır.bu nedenle sadece windows değil,diğer işletim sistemlerinin de incelenmesi ve kullanıcıların kendilerine en uygun olan işletim sistemiyle kullanması gereken icattır ayrıca.
girdi/çıktı gibi donanımlardan oluşan ve eğer internet bağlıysa kimin kime girip çıktığı pek belli olmayan teknolojik alet. asosyal yaşamın can damarı.
türkiye'deki insanların %99'unun en basit şekliyle bile kullanamadığı aygıt. bizimkiler anca facebook'ta, msn'de falan cirit atmak için kullanıyorlar bunu ve bu kadarıyle bile kendilerini bilgisayar dahisi/hacker falan ilan edebiliyorlar.
print screen tuşu ile ekran görüntüsü alıp msn'den paylaşmayı öğrenmiş birinin bana bilgisayar konusunda hava atması ise oldukça güldürücüydü, eleman dosyayı bmp olarak kaydetmişti üstüne üstlük. *
insanlığın en yaygın oyuncağıdır.
tv için; "tv çıktı sohbet bitti" derlerdi.
bilgisayar çıktı aile içi iletişimi bitirdi.
Getirisini götürüsünü hesaplamadım ama aile bireylerini birbirine yabancılaştırdığı kesindir.