bilecik

entry235 galeri24
    134.
  1. Şehir merkezinde bir osmanlı arması bulunmaktadır.
    1 ...
  2. 133.
  3. ilçesinin birinde oturduğum il. Nasıl olur da ilçe ilden büyük olur merak konusu.
    1 ...
  4. 132.
  5. Dün gece hdp bürosunun 3 bin kişi tarafından yerle yeksan edildiği şehirdir.

    Küçük falan diye taşak altı yapanlar bir daha düşünsün. garip şehirdir bilecik.

    Aman ha!
    2 ...
  6. 131.
  7. http://i.hizliresim.com/j5vMLG.png

    nescafe kampanyasındaki mercedeslerden birinin geleceği şehir. vaziyet alalım şehir karışacak.
    0 ...
  8. 130.
  9. Ismi hakkında tepeyi bilek şeklinde sardığı için bilekcik daha sonra bilecik olduğu soylenilen şehrimiz.tüneller yapılmadan önce birçok kişi içinden geçerdi şehrin.
    şeyh edebali türbesi de buradadır.önceden dumlupınar üniversitesine bağlı olan fakülteler şeyh edebali üniversitesine bağlanarak yeni bir üniversite kurulmuştur.
    il merkezinde organize sanayi,mermer sanayi ve bir askeri birlik bulunmaktadır.
    hızlı tren projesindeki duraklardan biridir.
    ayrıca dört bölgeye komşu bulunmaktadır.(marmara,ege,karadeniz,iç anadolu)
    0 ...
  10. 129.
  11. 128.
  12. bu ilin ismini duyunca 2011 de Isparta da dağıtım iznine çıkarken Bilecikli arkadaşın memleketine otobüs bulamaması ilgi çekici olmuştur.
    1 ...
  13. 127.
  14. Isminden buram buram iticilik kokan ve köyü andıran isme sahip memleket.
    0 ...
  15. 126.
  16. an itibariyle dada dandinista da ismi geçmiştir.

    sokaklara döküldük şu anda.
    2 ...
  17. 125.
  18. 124.
  19. başbakan ahmet davutoğlu'nun geçtiğimiz günlerde bilecik'e geldiğinde "bilecik adı ertuğrul olsun mu?" diye birşey ortaya attığı ve yeni bir tartışma başlatığı ilimiz.

    http://www.haber11.net/ha...di_ertugrul_olsun_mu.html
    1 ...
  20. 123.
  21. Davutoğlu'nun "ismi Ertuğrul olsun" diye öneri getirdiği il.

    Ne olacak ismi değişince bilecik çağ mı atlayacak? 21. yüzyılın mega kentleri arasına mı girecek? Niye reel sorunlarla boğuşmak yerine bu kadar basite kaçıp the lowest common denominator halkın gözüne girmek için böyle saçmalıklar peşinde koşarsınız? Ülkenin bir yığın sorunu var bunlar isimle şekille gül cemalle uğraşıyor.
    0 ...
  22. 122.
  23. 121.
  24. Az önce ntv hava durumunda "bilecik dolayları" lafı geçtiğinde gözlerimi yaşartan mecburiyet şehrim.

    (bkz: şu an ağlıyorum ve entry giriyorum biliyor musun)
    3 ...
  25. 120.
  26. gelmeyin bir bok yok dedirten şehirdir.Bir de nasıl nemli gudubet bir havası var.
    1 ...
  27. 119.
  28. an itibariyle gök gürültülü sağanak yağışın hakim olduğu şehir.

    evet itiraf ediyorum adı geçsin istedim sadece.
    4 ...
  29. 118.
  30. neden sürekli gündemde olduğu ve bu kadar abartıldığı anlaşılamayan şehir.

    sanki türkiye'de başka il yok, varsa yoksa bilecik...
    0 ...
  31. 117.
  32. 116.
  33. ilçesinden daha küçük olan bir şehirdir evet bunun nedeni çıkarabildikleri 2 tanecik milletvekilinin merkezden büyük olan ilçenin adamları olmalarıdır. Ayrıca merkez belediye başkanı orada sevilen biri olmamasına rağmen Akp den aday olmuştur ve tamamen akpnin adıyla kazanmıştır.
    0 ...
  34. 115.
  35. sehir turunun yarim saatte bitebilecegi guzide bi ilimiz.
    0 ...
  36. 114.
  37. 113.
  38. 112.
  39. 2009'da belediye başkanlığını sadece 111 oy farkla akp kazanmış. ikinci sırada chp'ymiş. Haydi CHP diyoruz, AKP'nin bir yeri de düşsün, Türkiye'de kıyılardan başlayan bahar ve aydınlanma havası iç bölgelere doğru yayılmaya başlasın.
    0 ...
  40. 111.
  41. Ömrümün yaklaşık 2 senesini geçirdiğim ve evimden başka hiçbir şeyini sevmediğim şehir.
    1 ...
  42. 110.
  43. matematik zekaları gelişmiş yerli halka sahip şirin ilimiz. 2 kere 2 pek bir şey etmediğinden yöre insanı pek üstüne düşmemiştir ondan kaynaklı bir durum olabilir.

    sahi bilecik nerede idi?
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük