çok sevdiğim bir yazardı. ancak şamata konusunda ölçüyü kaçırdığı konusundaki eleştirimi kabul etmemesi ve kalbimi kıran çıkışlarda bulunması ile kendisine haklı olarak kırıldım. hala da aynı eleştiriyi yöneltiyor ve haklı olduğumdan eminim ama artık geçti maalesef.
güçlü sempati ve güçlü antipatinin haklı biçimde üzerinde birleştiği bir nick. haklı olarak kırgın olsam da sözlüğe kattıklarından ötürü teşekkür ederim.
Zaman zaman şamatada ölçüyü kaçırmasını sevmesem de, sözlüğe kattığı renkten ötürü takdir ettiğim, kırgın olsam da hakkını verdiğim yazar. Hep mutlu, hep uzak olsun, hep gülsün.