van depremine ilişkin muhalefetin eleştirilerini yanıtlarken ''koordinasyonsuzluk diye bir şey yok. sadece böyle zamanların ilk anlardaki telaşı vardır. bir gün sonra göreceksiniz, her şey yoluna girecek'' demiş bakan.
''herkes lider olamıyor. lider olamayınca da genel başkanlıklar çok geçici oluyor maalesef.onunkinin de (kemal kılıçdaroğlu) çok geçici olacağını zannediyorum, öyle görünüyor''diye konuşmuş başbakan yardımcısı.
cumhuriyet halk partisi'nin vurucu darbeyi indirmek için daha ne zaman kaybettiğini anlayamadığım adam. ulan herif resmen suç işlemiş eğer iddialar doğruysa.
makamından, deniz feneri zanlılarına haber uçurulmuş olduğu kılıçdaroğlu tarafından kanıtlarıyla birlikte ileri sürülmüş başbakan yardımcısı zattır. kendisi cevaben "ben uçurmadım" demektedir. ancak, telefon trafiği "haber uçurulduğunu" göstermektedir.
Kemal kılıçdaroğlu tarafından bugün açıklağı deniz feneri davasında ki köstebek olarak iddia edilen bakan. Kılıçdaroğluna cevap olarak yaptığı açıklamanın bir kısmı aynen şöyle:
"devam etmekte olan bir soruşturmayla ilgili yorum ve değerlendirmede bulunmak suçtur. masum insanları suçlu ilan etmek, onur ve haysiyetleriyle oynamak hem suçtur hem ahlak yoksunluğudur. gizli olan soruşturma dosyasından bilgiler aktarmak, sızdırılan bilgileri henüz doğruluğu bilinmeden ve avukatların dahi bilgisi olmadan kamuoyuyla paylaşmak hukuk ihlalidir."
Ee peki sayın bakanım madem devam eden gizli duruşmada belgelerin sızdırılması ahlak yoksunluğu ve kanun dışı bir olaysa devam etmekte olan ergenekon, şike soruşturması, balyoz davası gii devam etmekte hatta bazılarının iddanamesi dahi hazırlanmdan basının belli kesimlerince (taraf, sabah, habervatan,habervaktim) ortaya çıkarılan belgeleri, konuşma kayıtları neydi? Madem bu kadar erdem sahibi diniz o zaman nenden bunları gündeme getirmediniz.
iddaların gerçek olması halinde herhangi bir şeyin değişeceğini sanmıyorum. zira ali demir'i hepimizi tatmin edene kadar yedirdiler. bu duruma halkımız da seçimlerde %50'yle "yetmez ama evet" dedi. o yüzden değil beşir atalay, tüm kabine hakkında böyle bir iddia ortaya atılsa ve doğru çıksa dahi yine de bir bok değişmez!!!
yüzü kızarmayan siyasetçi her meslekdaşı gibi çizen ex bakan. hiç şaşırmadım. çünkü öyle bişey yok kılıçdaroğlunun belgeleri sahte hiç öyle şey beklenir mi köstebeş'ten?
ayrıca buyurmuş ki abimiz: 'köstebek arıyorsa mesleğini ihlal ederek gizli belgeleri sızdıranlara baksın. i̇nsanları suçlı ilan etmek ahlak yoksunluğudur.' dedi.
ergenekon, balyoz gibi davalar nasıl ilerliyor anlamadım gitti valla.
ee ne olacak köstebekse? istifa mı edecek? hiç sanmıyorum. bu ülke ali demir'in binlerce öğrencinin geleceğiyle oynamasını seyretti, adam paşa paşa takipsizlik kararı verdirdi. sonuç?
12.06.2011 seçimlerini demokrasi şöleni olarak nitelendirerek şahsımı bir hayli güldürmüş olan siyasi kişilik.
edit: fanlarından biri tarafından eksilendim. ****