beşiktaşk

entry47 galeri0
    22.
  1. en yoğun, karşılıksız, sade, kutsal 'aşk'dır
    1 ...
  2. 21.
  3. beşiktaşlı olmayanların anlayamayacağı bir kelimedir. beşiktaşk'tır.

    bir gün herkes beşiktaşlı olmasın, bu ayrıcalık bize kalsın.
    8 ...
  4. 20.
  5. kelimeler yetmez beşiktaş'ı anlatmaya diye düşündürür beşiktaş sevisi ama bu söz... en yüce duygunun tek kelimeye dökülmüş halidir.
    2 ...
  6. 19.
  7. kelime oyunuyla yaratılmış görselliği tavada olan slogandır. kulüp bu logodan para da kazanmaktadır.
    1 ...
  8. 18.
  9. fenerbahçeli olmama rağmen, sevdiğim laf. her takıma kısmet değildir böyle bir kelimeye sahip olmak. 2 güzel duyguyu, fikri, kısacık, öz bir şekilde görmek hoşuna gidiyor insanın.
    2 ...
  10. 17.
  11. beşiktaş lı olmanın kalplerde yaşattığı vazgeçilemeyen daha doğrusu vazgeçilmek istenmeyecek kadar güzel olan duygu. herkese nasip olmayan aşk.
    1 ...
  12. 16.
  13. güzel bir uyum. öyle her eklemeyle oluşacak bir ahenk değildir.
    "galatasarayı" var mesela. yanlış tabi.
    4 ...
  14. 15.
  15. bu temayı kullanıyorsanız sürekli siyah-beyaz entry girmek istersiniz. * *
    3 ...
  16. 14.
  17. hızlı söyleyince sonundaki taşk' ın taşak olmasıyla pek de iç açıcı kelime olmadığı ortaya çıkan kelime.
    3 ...
  18. 13.
  19. değişik bir şeydir bu beşiktaşk. kelimelerle anlatmak zor... takım tutmak gibi değil, büyük bir aşk gibi daha çok. siyah ve beyaza duyulan bir aşk.
    1 ...
  20. 12.
  21. çok güzel bir tema ellerine sağlık antistar sağ ol var ol antistar.
    1 ...
  22. 11.
  23. çok güzel bir tema olsa da yeni bir haber olarak gelen gelişmeler , özel mesaj ve silikleri görmekte zorlanılan bir tema. siyah ulan beyaz ulan beşiktaşk ulan derken diyorum ki yani mesaj geldiğinde siyah beyaza dönseydi daha hoş olurdu. yine de;
    (bkz: biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu)
    diyerek mükemmel vazgeçilmez tema. en azından olmadı beşiktaş a dönerimdir.*
    1 ...
  24. 10.
  25. bir beşiktaşlı olarak çok beğendiğim tema. keşke yazılar daha iyi okunabilse tam süper olacak ama olsun.
    1 ...
  26. 9.
  27. her beşiktaşlının kullanması gereken lisanslı tema... lisanslı ürün kullan takımına sahip çık... :)

    çarşı yazısınının ve siyah-beyaz'ın yettiği tema...
    1 ...
  28. 8.
  29. çok güzel bir tema...

    diğer çalıştığım ekranlar beyaz olduğundan kullanamadığım tema 2 dk deneyim dedim gözlerim ağrıdı ne uyuz bir durum ya. :)
    1 ...
  30. 7.
  31. uludağ sözlük'ün en başarılı temalarından biri.

    edit: kıskananlar da olabiliyor tabii ki... nazar etme ne olur çalış senin de olur.*
    2 ...
  32. 6.
  33. "budur" derler ya, ondan işte.
    antistar'ın ellerine sağlık....
    1 ...
  34. 5.
  35. antistar'ın uzun zaman önce yaptığı, fakat sözlükte yeni yayınlanan mükemmel tema. bu zaman kısmetmiş. elleri dert görmesin. işte yaratıcı beşiktaş taraftarı..
    3 ...
  36. 4.
  37. beşiktaşlı olasım geldi dediğim güzellikte tema. harikulade.

    (bkz: antistar temalara ağırlık versin kampanyası)
    4 ...
  38. 3.
  39. 2.
  40. 1.
© 2026 uludağ sözlük