Türk futbolu sergen gibi büyük bir hoca kazandı, hayırlı olsun.
Artık fatih, şenol ve denizli dönemleri bitti. Şimdi sergen yalçın, emre belözoğlu, okan buruk, ömer erdoğan gibi büyük hoca adaylarının dönemleri başladı.
Cincon 18. ve 20. Haftalarda aldığı 2 tane 6-0lık maç sayesinde averaj olarak bize yaklaşmıştı ama hiç geçemedi, atılan gol sayılarına bakarsanız anlarsınız zaten.
5-6 senede bir şampiyon oluyorsunuz, kıymetini bilin. Tebrik ederiz. Bu sezon öyle veya böyle ipi göğüslediniz. Gördüğünüz göreceğiniz de önümüzdeki 5-6 senede budur.
Kara kara adamlara sınır krizi geçirten takım. Sektir git imparatorunun başlığı altında ağla kodumunun müptezeli...
Her beşiktaş başlığında varsın amk...
fener gibi eline gelen ayağına gelen şampiyonluk fırsatını galiba kaçıran takımdır. amk yerinde bi işi de düzgün yapın lan fenerli olsakta çocukluğumuz dikilitaşta geçti adam olun alın şu maçı..
Tüm şampiyonlukları şerefli olan,en centilmen ve de kadrosunda fetocu bulunmayan takımdır.malum takımin ard arda sampiyonluklarinda fetö izi surulse ortaya çok şey çıkar.